Idee voor een uitstapje met baby van 8 maanden.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AnnieP, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnieP

AnnieP Lid

26 nov 2006
    68
    0
    0
    Limburg
    Wij gaan niet op vakantie dit jaar, omdat we de tuin opnieuw moeten aanleggen. We willen wel in onze vakantie een dagje eruit met de kleine.

Ik dacht aan de dierentuin, maar ik denk dat hij hier helemaal niets van mee krijgt.

Heeft er iemand leuke ideeen om te doen?

2. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Gewoon naar de dierentuin gaan. Vinden ze erg leuk...ze krijgen genoeg mee hoor! Alles is erg interessant namelijk. Wij zijn ook met Jasmijn geweest en die keek haar ogen uit.

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    neem ze maar eens uit de kinderwagen en vertel en wijs naar de beestjes
    ze zal grote ogen opzetten haha

strand deed het hier ook goed!
    weet niet of ze al kan kruipen? maar zeker ook leuk om te doen in scheveningen hebben ze ook sealife ook erg leuk om haar naar de vissen te laten kijken!

suc6

4. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige

wij zijn vorige week met Rick naar dierenpark Emmen gegaan, en hij had echt wel door hoe of wat. Hij raakte zelfs in paniek van een giraffe die hem de hele tijd aan zat te staren (was wel sneu voor hem hoor) maar het was een geslaagde dag (ook voor ons)
    liefs Anita

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Misschien hebben jullie een kinderboerderij in de buurt, vind ik altijd erg leuk.

We doen nog niet echt uitstapjes voor Tygo :( . Hem maakt t allemaal niet zoveel uit; als je boodschappen gaat doen bij de Digros gilt hij het al uit van de pret :D :D

6. Eef79

Eef79 Actief lid

4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Lekker naar het zwembad is denk ik ook leuk?

7. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Dierentuin kan idd al wel hoor.
    Amy vind dieren ontzettend interessant.

Als er een hond op kat voorbij komt verrekt ze haar nek zowat om te kijken.

Ze is ook naar de dierentuin geweest en keek idd haar ogen uit, vooral de vissen zijn leuk ja.

Gewoon eens proberen.
    Veel plezier.

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Een vriendin van mij had het over een sprookjes bos (nee, niet de efteling)

ik weet alleen niet meer precies waar dat was, maar schijnt heel beroemd ook te zijn.

Waarschijnlijk als je het op internet intoets krijg je het zo, was geweldig zei ze.

Tinkerbel

9. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
  10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Tijdens een rondje fietsen zijn we eens naar de manege gefietst, vond ze geweldig. Elk paard/pony heeft ze aangeraakt. Ze mocht zelfs van iemand op haar pony zitten. Geweldig.
    Ze gilt ook naar onze hond en katten van plezier.
    Dus ik denk dat de dierentuin wel een geslaagd uitje zal zijn.

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als je het zelf leuk vindt, gewoon naar een museum en dan een verhaaltje vertellen bij elk schilderij/kunstwerk. Ben met Mirre laatste naar het volkenkundig museum geweest ... ze keek haar ogen uit :D. Wil binnenkort naar het gemeentemuseum in Den Haag (moderne kunst) en naturalis in Leiden.

En verder gewoon dierentuin, kinderboerderij, strand, in het gras zitten, naar speeltuin (Mirre vindt spelende kinderen genoeg entertainment), lekker wandelen in het bos/op heide/duinen/etc, zwemmen ...

12. AnnieP

AnnieP Lid

26 nov 2006
    68
    0
    0
    Limburg
    Dank jullie wel voor de reacties!

Zal zeker met Len naar de dierentuin gaan.

Groetjes :) :)

13. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    xander is 5 maanden en die ligt in het zh, en echt bijna naast het zh hebben we hier een kinderboederij, dus waren we voor de grap van de week daar langs geweest en hij vondrt het helemaal geweldig. Vooral de pauw die was druk bezig een wijffie te versieren met ze veren omhoog, nou schitterend met geluid hard lachen.

Dus denk dat met 8 maanden de dierentuin wel leuk vinden

groeten miranda

Deel Deze Pagina