Papa zijn maar heel onzeker wie zn man vriend heeft dat ook?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara22, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Mijn vriend durft hem niet in bad toe doen denk ik, althans, ik doe het steeds, hij heeft het maar 1x gedaan met de kraamhulp toen..

2. loulappie

loulappie Actief lid

28 jun 2007
    181
    0
    0
    Horeca
    Lelystad
    Heej Sara eindelijk een mede lelystedeling! Allereerst van harte met de geboorte van jullie dochter!
    En mijn vriend had dat ook hoor na een maand of twee was het helemaal over! Nu moet ik mazzel hebben als ik haar nog even een uurtje voor mezelf heb ;) Maar ik had al van Lana gehoord dat je bevallen was. Goede bevalling gehad?
    Groetjes!

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    mijn man was ook heel erg voorzichtig, hij heeft ons zoontje 3x in bad gedaan in de tummy tub en daarna heeft hij het meer dan 7 maanden niet meer gedurfd! nu nog doet hij alleen onze zoon in bad als hij zelf in bad gaat, en ik erbij ben en hem weer uit bad til en aankleed enzo.
    ons zoontje was heel erg klein en mijn man heeft nogal grote handen hihi dus dat vond hij heel onhandig. daarnaast hebben wij in het begin vaak de tummytub in de gootsteen gezet op het aanrecht omdat we dat een fijne hoogte vonden, maar het gevolg was dat mijn man tot 2x toe per ongeluk ervoor gezorgd heeft dat de kleine zijn hoofd stootte tegen een keukenkastje. het was allemala niet zo ernstig en na heel even huilen was het ook weer prima, er was geen blauwe plek van te zien of wat dan ook, maar hierdoor werd hij zo onzeker dat ik het sindsdien altijd doen moest.
    zo ging het met meer dingetjes, het heeft bij ons wel geholpen dat ik hem zo nu en dan dwong om iets te doen (ja na 8 maanden mag papa ook wel eens zijn zoon weer badderen lijkt me :p) maar ik hielp hem dan wel mee. ik merk wel dat nu onze zoon een stuk groter is het opeens allemaal verandert, papa neemt hem nu graag in zijn eentje mee ergens naartoe.
    ik denk dat het bij veel mannen zo is dat ze onzeker zijn zolang het kindje nog heel 'breekbaar' is en heel klein.

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mijn man was ook heel onzeker durfde onze dochter amper vast te houden en durfde haar al helemaal niet in bad te doen. vooral blijven aanmoedigen dat hij juist veel met haar doet, het wordt vanzelf minder!

Deel Deze Pagina