Riverdale

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DastyQueen, 18 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Gisteren aan seizoen 2 begonnen. Vond seizoen 1 wel erg leuk en had de ontknoping niet zien aankomen.

Wie volgt het ook? En wie denken jullie dat de dader is? Ik vond het vreemd dat die juf van seizoen 1 ook werd aangevallen dus ben benieuwd naar het motief!

Heb wel een beetje spijt dat ik nu al ben gaan kijken en niet heb gewacht tot het hele seizoen op netflix staat. Nu moet ik elke week wachten op een nieuwe aflevering :roflmao:

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik wacht wel tot het hele seizoen erop staat :o:

lies276 en DastyQueen vinden dit leuk.
  3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Ik ben net begonnen aan seizoen 1, heb nu 4 afleveringen gezien. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat!

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja hier kijken we het ook. Stond al langer op mijn wishlist. Wist niet wat te verwachten, maar is echt leuk.
    Dader vind ik lastig te zeggen. Heb er meerdere verdacht, maar dan gebeurde er toch iets waardoor het onwaarschijnlijker leek te worden.
    Ze down het goed. Blijft spannend.

5. DastyQueen

Zit je in seizoen 1 of 2?

6. Ellen291982

We hebben seizoen 1 afgerond en gaan met twee beginnen.
    Kwamen met het wachten op nieuwe afleveringen seizoen 3 van The fall tegen. Wisten niet dat er ook ern seizoen 3 van was. Die kijken we denk ik eerst af. Ook een aanrader trouwens ;):)

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik zit net in aflevering 2 van seizoen 1. Vind het wel grappig

8. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ik dacht die is van RM overgestapt op Riverdale:roflmao: blijkt het over een serie te gaan..hahaha

9. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag aflevering 2 van seizoen 2 gekeken en het is weer smullen geblazen! En Archie is geen straf om naar te kijken.:rolleyes:

10. DastyQueen

Hahahahha niet zulke gekke dingen zeggen hoor! :roflmao::roflmao::roflmao:

11. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Morgen de laatste 2 afleveringen van seizoen 1 kijken! Spannend!!

12. Ellen291982

Haha was is de war, waren nog niet aan het einde van seizoen 1. Goede ontknoping.
    Deel 2 ook gestart, weer een goede. Heb nu zelfs geen verdachte die ik aan zou kunnen wijzen.
    Hoever ben jij ts? Heb jij een idee?

13. DastyQueen

Ik heb zelf afl. 2 van seizoen 2 gezien en wacht op donderdag dan staat aflevering 3 online. Ik heb nog geen flauw idee naar de dader en ook niet naar het motief! Hersenkraker dus tot nu toe!!!

14. Ellen291982

Volgen nu 4 series door elkaar :D waarvan 1 nu helemaal afgerond is. Jammer dt je steeds een week moet wachten he! We kijken ook naar The good place, daar moeten we ook steeds een week wachten nu. En Haters back off staat nu een tweede seizoen erop. Ook erg grappig. We hebben dus gelukkig nog wel wat te doen :) we gaan nu de tweede aflevering kijken van Riverdale.
    Cheryll is me er ook 1, heel apart.

15. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Seizoen 1 net afgekeken! Ben benieuwd naar 2...

16. DastyQueen

Potverdikkeme... door de school vakantie van zoon ben ik helemaal de dagen kwijt. Dacht al de hele dag dat het donderdag was. Heb ik lekker dochter op bed, huis aan kant ga klaar zitten voor aflevering 3 van seizoen 2... is het pas woensdag en moet ik nog een dag wachten :eek:

17. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik zit alweer in seizoen 2! 1e aflevering nog maar. Papa andrews mag ook wel in het knappe mannen topic net als de vader van jughead

Orselia en DastyQueen vinden dit leuk.
  18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw
    Aflevering 12 seizoen 1 en in zit eindelijk in de serie :) Zitten een paar bekenden in vanuit films toen ik puber was. Die homoseksuele jongen (sorry ik kom echt even niet op zijn naam) komt mij ook erg bekend voor maar ik kan niet plaatsen waardoor. Zijn film geschiedenis heeft niks waar het vandaan zou kunnen komen. Lijkt hij heel erg op een andere acteur die er +- 10 jaar geleden vergelijkbaar uitzag?

19. DastyQueen

Mij kwam niemand bekend voor. Kan je er niet mee helpen.

20. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Heb je vroeger geen beverly hills 90210 gekeken? Luke perry als dylan.. En skeet ulrich heb ik ook wel eerder op tv gezien

Deel Deze Pagina