Goedemorgen! Ik heb gisteren iets 'geks' ontdekt. Ik lag lekker in de tuin te zonnen en keek even naar m'n buik. Het leek net of ik recht een soort van bobbeltje had op mijn buik onder de navel.. Ik kon het ook duidelijk zien omdat mijn bikini broekje aan de ene kant een groter gleufje had dan aan de andere kant.. Later 's avonds keek ik nog een keer, was het bobbeltje aan de andere kant gaan 'zitten' ... Zou dat de baby kunnen zijn (ben tenger gebouwd en echt veel vet zit er niet op mijn buik, hihi)? Ook voel ik waar de bobbel zit dan iets hards en even later is het weer gewoon zacht.. Kan dit? Of is het iets anders?
Herkenbaar! Ik heb hetzelfde..Vooral als je ontspannen ligt, schuift de baby als het ware alle kanten op! Bij mij is het ook zo dat de ene kant van mijn buik soms hoger en harder is dan de andere kant.. Groetjes,Alida
Of het voor jou al kan weet ik niet (vraag voor VK?) maar wat je beschrijft is zoooo herkenbaar en zo ontzettend mooi.. Ik heb sinds enkele weken dat je mijn buik écht kunt zien bewegen. Dat bobbeltje waar jij het over hebt, beweegt dan lekker heen en weer ergens aan de boven of zijkant van mijn buik. Dat voel je ook aan de binnenkant gebeuren. Soms blijft ie stil zitten en dat wordt erg gevoelig. Dan druk ik hem (voorzichtig) een stukje weg en is het weer goed
Hihi, wat grappig! Zoals jullie het beschrijven, ervaar ik het ook. Alleen voel ik het (nog) niet aan de binnenkant, denk ik. Wel probeer ik al een beetje met de baby te spelen.. zodat deze later wellicht mijn hand kan volgen in de buik... Las er laatst een heel stuk over; lijkt me zo leuk!
het kan hoor meis ik ben ook tenger gebouwd en had\heb dit ook mijn buik gaat nu zelfs goed bewegen hihi zo leuk behalve als ik rij hihi