Mijn man gaat wel eens sporten op zijn 'papadag' en onze dochter gaat dan daar naar de opvang. Zij vindt dat super. Op zijn werkdagen heeft hij echt geen tijd om te sporten, kapper zou dus ook dan niet gaan, dus tja, wat moet hij dan? En sowieso, zijn 'papadag' is mijn 'mamadag'; de dag waarop ik even echt iets voor mezelf kan doen
Goed dat hij oppas regelt zodat hij zelf naar de kapper kan. een beetje tijd voor jezelf zo nu en dan is heel belangrijk, al is het maar een uurtje.
Ik zou het niet leuk vinden dat hij dit net op deze dag doet maar zou er ook geen punt van maken. Anderzijds vraag ik me af waarom je kindje naar de oppas moet als het nog zo klein is? Baby kan toch gerust liggen in de wandelwagenbak terwijl papa een half uurtje bij de kapper zit en er naast zit?
Hmm. Mijn man's papadag is om met de kids door te brengen. Maargoed ik ben thuisblijfmama dus ik kan hem in de gaten houden . Nee grapje maar als ie iets voor zichzelf wil doen moet dat dus in overleg met mij. Moet zeggen dat papa op zijn papadag juist echt geniet van de kindjes...