HELP Moet ik me vriend nou echt vast binden aan bed ?????

Discussion in 'De lounge' started by noukie89, Jul 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Snachts heeft mijn vriend ze nachtelijke avontuurtjes.
    Iedere ochtend ga ik uit bed om te kijken wat hij nu WEER heeft uitgespookt.

Wat doet hij zo al?

(1) De douchestang met slang van de muur trekken (dit kan hij er alleen afkrijgen als hij met bijde voeten op de muur gaat staan en trekken

(2) maandverband in plee stoppen en dan dood leuk gaan schijten:)

en vanochtend kwam ik beneden en ja hoor lag afvoer systeem van de wasbak in de wc aan puin:$ Terwijl ik nog riep wat doe je in gods naam. Zegt hij tegen mij niks ben aan het schijten:( en anders kom je maar kijken:) Nou ja dus dacht dan zal het wel goed zijn niet dus.

Bijna iedere week is er wel wat.

Hebben jullie of je parners ook van die vreemde acties?
    Word er inmiddels echt stront ziek van:x

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Huh?????? En is hij dan aan het slaapwandelen? Of heeft hij te veel gedronken die avond!?

Ik zou.... op zijn zachts gezegd, ook niet blij zijn met deze acties... Ben dus erg benieuwd naar de antwoorden op bovenstaande

3. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Van de week was er een shockdoc op tv. Waren er ook mannen die vreemde dingen deden snachts. Die mannen hebben een onderzoek gehad en daaruit kwamen dingen naar voren die verholpen kunnen worden. Misschien dat je ermee naar de dokter kan? Lijkt me erg vervelend voor jou en je partner dat dit soort dingen gebeuren.
    Weet hij de volgende ochtend nog wel dat hij dit heeft gedaan?

Knuffel!

4. noukie89

soms heeft hij een biertje op maar hij doet dit wanneer hij snachts uit bed gaat en moet plassen. maar het maakt eigenlijk niet uit of dat nou gebeurt als hij bier op heeft of niet

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ik ben ook wel heel benieuwd wat daar de verklaring voor is..
    Zou hij slaapwandelen of het anderszins ongemerkt doen is een rondje huisarts voor advies misschien nog niet zo gek.

Komt het door drank of heeft hij gewoon een rare kronkel... Dan moet je het wellicht anders aanpakken :)
    (vastbinden, opsluiten of gewoon eruit kiepen..."

6. noukie89

soms weet hij het dan nog.

Hij kan van de eerste keer nog herinderen dat hij wilde douchen maar de douche ging niet aan;)

7. noukie89

Nou ik kiep hem er niet uit dat is een ding dat zeker is haha;)

maar krijg wel de neiging om hem vast te binden

het gebeurt +- ongeveer 1 keer per week maar ja welke dag is dan nog de vraag.

8. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Ik ken namelijk ook iemand die elk weekend standaard zijn bed onder pieste nadat hij mega veel gedronken had. Diegene kocht op een gegeven moment van die celstof matjes voor in bed. (en zijn nu ook gescheiden... lang leve alcohol)

Verder eens met Saskia.... Ik heb trauma's van een ex met rare kronkels icm veel drinken :( (ik heb hem er uit gekiept toen der tijd)

9. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Heel vreemd hoor ..... en hij is dan echt wakker???

10. noukie89

hij drinkt weleens in het weekend maar het gebeurt op verschillende dagen ook als hij niet drinkt

11. noukie89

combinatie denk ik half wakker half slaap of hij slaapwandelt

maar wel behoorlijk irritant

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    maar hij slaapwandeld dan toch? neem ik tennminste aan.

mijn vriend slaapwandeld ook maar doet geen gekke dingen dan. overigens lijkt hij wel wakker hij heeft de ogen open en reageerd als ik tegen em praat, maar is wel geirriteerd dan.
    als hij wakker wordt weet die er niks of nauwelijks iets van.
    als een vage droom zeg maar.

ik zou langs de huisarts gaan als ik jullie was.

wat zegt die er zelf van?

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ehhhh nee, mijn man heeft hier gelukkig geen last van. Als zijn hoofd het kussen raakt, slaapt hij en als er een bom afgaat, dan nog slaapt hij door:D

Maar dit lijken me geen leuke dingen zeg, ik zou hier ook zeker niet blij mee zijn. Heb er nog nooit van gehoord, wat raar en vreemd:$

14. Within

Within Niet meer actief

Mijne slaapwandelt ook, alleen gekker dan de hal van het flat inlopen in z'n boxer om te kijken waar de buurman is, is het nog niet geworden.

Slaapwandelen kan heel gevaarlijk zijn, ik zal de dokter eens bellen als ik jou was, of elke week de loodgieter!

15. noukie89

hij moet er soms wel om lachen. Want soms doet ie ook nog weleens grappige dingen

16. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Lijken wel woede aanvallen?? Want dat is echt slopen!
    Ik zou een slot op de slaapkamerdeur doen :D
    Vind het ook wel een beetje eng klinken, als ie zoiets al kan slopen in zn "slaap" hoop ik echt dat het bij spullen blijft!!

17. bagheera

bagheera Bekend lid

Aug 2, 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als hij echt wakker is en met zn volle verstand dit soort acties uitvoert vind ik het een engerd!

Als hij dit doet als gevolg van slaapwandelen kan hij er zelf niet zoveel aan doen behalve naar de ha gaan en zich laten doorverwijzen naar een slaapstoorniscentrum om zich te laten onderzoeken.

Straks gaat het een keer fout en haalt hij zich flink open door zijn sloopwerk snachts? Doet hij snachts de voordeur open of zoiets raars draait aan de knoppen van het gas. Ik zou niet prettig kunnen slapen iig.

Naar probleem!

18. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Ik zou niet meer durven slapen met zo'n engerd in huis.
    Volgende keer breekt hij mijn nek of weet ik veel.
    Als hij nou al die dingen al sloopt.

Ik zeg vastbinden en jij op een andere kamer slapen,

Succes;)

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    tja een beetje apart verhaal ;) is die nou bezopen als hij dit doet? Of slaapt hij gewoon echt? Hij doet inderdaad wel smerige/rare dingen zeg! Ik zou maar eens naar de huisarts gaan!

20. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    zo dat zijn wel echt minder leuke dingen die hij uitvreet, snap dat je daar allesbehalve blij van word als je dan sochtends wakker word..
    ruimt ie zijn zooi wel zelf op naderhand als ie uit bed komt of ook niet :p
    zou idd toch eens naar de HA gaan want het lijkt wel op slaapwandelen als het niet alleen is met drank op... zelfde geld zet ie idd een keer de voordeur open of gas aan zoals ze hier al zeiden, moet je toch niet aan denken .. kan van alles gebeuren joh..

tis niet dat ie per ongeluk in de wasbak piest ofzo (een ex van me deed dat toen hij jonger was vertelde zijn moeder veel erger dan zulke dingen werd het bij hem niet dus geen gekke of gevaarlijke dingen)

en vastbinden tjah, hhaa is een optie denk alleen niet dat hij dat ok vind wel :p erkent ie het probleem ook denk je dat ie naar de ha zou gaan met je? kan me voorstellen dat ie roept ja daag doe ik echt niet.. (schaamte ofzo)

Share This Page