Onze pleegdochter van 5 had een plastic buitenkeuken. Nu was dat ding na verloop van tijd (zon en weersinvloeden ) helemaal gaar. Dus hij is nu weg. Maar wat terug te plaatsen voor de zomer? Er is niet erg veel ruimte. Schommel, glijbaan,trampoline etc is er al. Ze mag graag met water en zand knoeien. Dus ik twijfel om er wederom een keukentje te plaatsen of toch iets anders? Ze wordt dit jaar 6 en is qua formaat al redelijk groot voor zo'n keukentje.. Maar ze vind het wel erg leuk. Iemand een suggestie?
http://websitemaker.tafeltuinieren.nl/_contentimages/2015-04-15-20-43-46.tafeltuin%20april%20660.JPG Zoiets hadden wij bij ons vorige huis. Ik had m nog iets simpeler gemaakt. Plank tegen de schutting geschroefd, twee gaten er in en daar twee afwasbakken in. Twee kruidenrekjes van de Ikea tegen de schutting om spulletjes in te zetten. Was een groot succes met zowel zand als water!
Ik ga bij ons nieuwe huis een houten oppottafel ombouwen tot een soort buiten keukentje. Er komt een afwasteil in als "gootsteen" en eronder kunnen allerlei spulletjes staan. Ze kunnen dan dus lekker kliederen met zand en water.