Papa's en opvoeding

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Nescio, 21 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Onze oudste (bijna 4) zit in de fase van uitproberen en soms bloed onder je nagels vandaan halen, vooral rond etenstijd (moe en het zat) precies als mijn echtgenoot thuis komt, hiervan kan je zelf dan soms best kribbig worden maar hoe moeilijk soms ook, rustig praten, uitleggen en met heel veel geduld het juiste proberen te laten doen (bijvoorbeeld opraken wat je expres op de grond hebt gegooid) helpt het beste, dat dit soms na een lange dag vreselijk vermoeid is hoef ik hier niet uit te leggen ;)
    Anyway, mijn echtgenoot vond dit onzin gewoon corrigeren totdat hij door kreeg dat mijn manier toch beter werkt. Nu probeert hij dit dus ook moet soms echt lachen wat het komt soms echt uit ze tenen :p wel heel schattig

2. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

27 jan 2017
    740
    209
    43
    poeh ja. bij ons begint het opvoeden nu eigenlijk pas echt.
    meestal denk ik: het is papa's tijd dus daar bemoei ik mij niet mee (meestal slaap ik dan uit dus geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om commentaar te leveren, dan mag ik voortaan vroeg uit bed om het zelf te doen :D)

maar vanmorgen kwam ik erachter dat papa hem KOEK geeft als zoonlief zijn btood niet op wil eten....!!!! onder het mom van 'dan heeft hij toch wat in zijn maag'.. hoe verzint hij het?!
    dus toen even heel goed duidelijk gemaakt dat dat echt niet de bedoeling is.

verder gaat het eigenlijk wel goed haha.

Deel Deze Pagina