Mijn zoontje heeft erg ruwe wangetjes, heb al verschillende cremes geprobeert van zwitsal tot neutral maar niet helpt. Heeft iemand anders een tip?
Bepanthen werkt bij ons heel goed. We smeren het ook op haar wangetjes voordat we de kou ingaan en het is een stuk minder geworden.
Super, deze heb ik thuis nog liggen (dacht dat het alleen voor de billetjes was) ik ga het meteen proberen.
Hier werkt weleda gezichtscreme het beste, ik smeer 's avonds want vind het niet fijn ruiken. Ook de uitslag van mn zoontje door 't vele spugen, waar hij dan in ligt met zn gezichtje tijdens zn slaap, is hierdoor verdwenen!
Die idd, is gewoon lekker vet. Ik gebruik het nu ook rond haar neusje nu zo zo verkouden is en continu een loopneus heeft om te voorkomen dat het schraal wordt
vaseline cetamagrogol. Kan je tegenwoordig ook bij het kruidvat krijgen. Goede vette zalf, wij smeren de jongste altijd er mee in ( vooral beentjes na het douchen) maar het werkt in de winter ook erg goed voor de wangetjes
Weet iemand waar je die Weleda weer en wind creme kunt krijgen? Ik heb me rot gezocht in de Kruidvat maar kon het niet vinden!
Wij gebruiken ook weleda, werkt hier echt top! Werd me ook door de kraamverzorgster aangeraden, ruikt alleen niet echt heel lekker, maar goed als t maar werkt!
Hier ook last van ruwe wangen en een schilferig neusje. Wat al gezegd werd, bepanthen helpt. Zelf smeer ik als mijn zoontje 2x p.d. al wakker word en als hij gaat slapen. Wanneer het mooier weer word, zou ik het 1x p.d. gaan doen, omdat een huid van nature vet kan aanmaken en in de zomer is de huid vetter.
preventief gebruiken wij de gezichtscreme van Weleda. Als het guur is gebruiken we ook de weer en wind balsam... echte superproducten zijn dat!!
Elke etos heeft het, de gewone gezichtscreme zat op de spaarkaart van 2012 en die was op en toen mocht ik deze mee. Ik heb hem bij meerdere etossen gezien
ik heb de weleda weer en wind creme, ook van de spaarkaart van Etos werkt er goed, smeer 3x per dag. had al verschillende creme's geprobeerd maar niks hielp. en van zwitsal werd het alleen maar erger! Erg blij met die van Weleda, helaas kon ik niet meer krijgen steeds uitverkocht.