hoi iedereen, sinds ik zwanger ben heb ik het echt moeilijk met mezelf te verwoorden, ik spreek dingen verkkeerd uit of krijg het gewoon niet over mijn lippen. ook laat ik alles uit mijn handen vallen en kan niets meer goed doen . hebben jullie dit ook? Edit: Verplaatst naar zwangerschap Elvira
Of je doet iets in de oven en je wilt het uit de magnetron pakken... Je pakt de auto sleutels van je vriend en wil met je eigen auto weg rijden. Bekend verhaal dus... ik moet er elke keer wel om lachen hoor
Heb ik ook hoor , lig ook vaak om me eigen in een deuk , dan denk ik weer wat ben je toch weer een verstrooide professor. En heb ook veel last van zwangerschaps dementie, dan zit ik bijv. op de fiets en weet ik ff een halve minuut ofzo niet meer waar ik ben LOL
Heel herkenbaar! Zout in de koelkast zetten, raar uit mijn woorden komen enz enz. En nog maar te zwijgen over alle dingen die ik vergeet!
Hoi, Ik heb dat dus ook, ik kan soms niet op mijn woorden komen, en weet heel vaak niet meer wat ik eigenlijk wilde zeggen... Vergeet ook heel veel dingen... Vind het wel een beetje lastig maar och ja... Groetjes Catheleine
Ja dat heb ik ook. Bij de buurvrouw aanbellen en dan zeggen: Hallo met sharon Dom dom... maargoed, zal er allemaal wel bij horen. Of ja, zet ik de melk in de kast en de beker in de koelkast Was laatst zelfs zo erg dat ik de kat aan het uitlaten was in plaats van de hond, liep net de voordeur uit toen ik het in de gaten kreeg... De mensen hier zullen wel denken haha
haha heel herkenbaar hihi ik denk af en toe ook waar ben ik nou mee bezig ! en ook veel vergeten haha hoort er allemaal bij ik zei al tegen me vriend nou er staat je nog wat te wachten ik moet nog zo lang
lig in een deuk het te lezen... Koffie zetten en geen koffie in het filter doen. Soep warm maken in de magnetron op me werk. Komt me baas er aan.. lekker he die soep... stond er nog naast.. hihihih
Ik gooide een paar dagen geleden bijna een blik hondenvoer bij de roerbakgroente en ik ben niet eens zwanger!
haha, ik moet eigenlijk niet veel lachen maar ben wel blij dat ik niet alleen ben ! de beste vond ik wel je kat uitlaten inplaats van je hond ?! haha. ik zit wel op mijn bromfiets en weet inneens niet meer waar ik naartoe ging. terug naar huis dus
ik ben ook klungelig. gister een heerlijk glaasje limonade ingeschonken, en bij het wegdraaien van de kraan kiep ik zo het hele glas de gootsteen in. Gelukkig viel het glas op een schuursponsje, en was er dus niks stuk, maar ik stond heel sullig te kijken naar een leegstromend glas...
Vanmorgen kom ik met m'n vinger tussen de koelkastdeur... hoe ik 't deed weet ik nog niet. Nu dus een lichtelijk blauwe vinger. En net loop ik het kantoor van de directie uit, loop ik tegen de glazen deur op... oeps. Ik heb dus iets met deuren vandaag...
haha, toen ik vanmorgen wakker kwam kon ik me de naam van mijn vriend niet meer herinneren en hij moest dus zeggen dat het kenny was
Inprincipe niet zwanger, maar twijfel nog steeds. Maar heb idd ook vage dingen meegemaakt Ik moest handzeep meenemen, stond op boodschappenlijstje. Waar kom ik mee thuis en me vriend wees me erop. Ik neem afwasmiddel mee. Ik werk met ouderen als activiteitenbegeleidster. Buiten zie ik een paar ouderen wachten in de regen. Komt een auto voorbij, flets iedereen nat. Dus ik roep keihard, ahhh wat sneu voor die oudjes. En dat terwijl er nog ouderen naast me stonden. Nou dat zeg ik anders nooit. Laatst gingen we frituren, en ik zeg tegen me vriend, zet jij de magnetron even aan. Zo heb ik nog meer van die momenten al gehad. En als ik dan dit topic lees, dat ga ik toch weer meer twijfelen.
Sorry, ik vind het wel heel grappig om jullie verhalen te horen, maar zelf herken ik het totaal niet. Saai he?