moe:-(

Discussion in 'Zwangerschap' started by mamamarcella, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

Jan 17, 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ik ben echt moe, ik werk drieenhalve dag in de week en heb een zoon van 7 en een dochter van 4. Op vrijdag heb ik mijn vrije dag en heb niks geks gedaan, boodschappen, stukje gefietst met de kinderen en verder niet veel bijzonders, nu ben ik zo moe dat ik al een half uurtje moed zit te verzamelen om te gaan afwassen, tis wat haha. Ik weet dat het er bij hoort, maar moet echt even wennen aan de weinige energie die ik nu heb. Wel een beetje jammer dat ik op mijn vrije dagen zo weinig energie over heb, tja het hoort er bij zullen we maar zeggen, hebben jullie dat ook zo?

2. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    2,888
    617
    113
    Hier nog een:)

3. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

Jan 31, 2011
    1,004
    0
    0
    Hier ook :(
    Pfff energie ver te zoeken. Kan de hele dag wel slapen voor m'n gevoel.
    Kon t me niet zo herinneren met de eerste maar had toen natuurlijk niet een kleintje rondlopen...

4. HLin

HLin Lid

Dec 27, 2013
    51
    0
    0
    Hier ook!

Lig er elke avond om 22.00 uur in terwijl het voorheen toch een uur later was. Slaap lang en droom ook zoveel, hebben jullie dat ook? Om over het gapen maar niet te beginnen! :p Maar ik vind het erg fijn om te merken dat ik kwaaltjes heb, hopelijk dan straks een goede echo!

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier nog steeds pff :(

6. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

hier ook nog steeds :(

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Tot 10-11 weken echt de hele dag door moe een aan het knikkebollen.
    Toen een week of 8 goed, en sinds een week weer zo enorm moe!

8. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier ook onwijs moe, ik kan geen fijne houding vinden om te liggen, kan door m'n bekken niet lang zitten, en voel me dik, lomp, onhandig en een soort slagschip haha!

Hoef niet veel te doen op een dag, maar ben wel heeeel moe helaas!

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Hier ook ontzettend erg gehad...:( Bij de vorige twee totaal geen last van gehad dus het viel me nu wel behoorlijk tegen :) In eerste instantie ging ik gewoon door met alles maar dat trok ik natuurlijk niet ;) Dus er maar aan toe gegeven. Sinds een weekje gaat het weer beter gelukkig maar ik slaap nog steeds veel en s middags ook vaker nog een dutje (héérlijk :p) Ik hoop voor jou ook dat het na die 12 weken wat beter gaat :)

Share This Page