Tussenmaat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nex, 10 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hoewel ik pas 7,5 week zwanger ben ben ik al wel dikker geworden. Zo erg dat ik nog maar 1 broek lekker aan kan en een andere (erg lage spijkerbroek) die al iets minder lekker begint te zitten.
    Nou ben ik vandaag naar de winkel geweest maar de echte positiebroeken pas ik ook nog niet.

Wat kan ik nu het beste doen? maar een maat groter als normaal kopen? Spijkerbroeken zitten namelijk helemaal niet lekker meer (ook niet te groot, heb er 2 die te groot zijn van mijn zus) en leuke zwarte broeken (stretch) kan ik dan ook niet lang meer aan.
    Hoe hebben jullie dit opgelost?

Alvast bedankt, Han

2. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Lastig he? Ik zit de laatste weken ook met dit probleem. Zwangerschapsbroeken passen al wel, maar kloppen voor m'n gevoel nog niet helemaal dus die trek ik nog even niet aan. Maar m'n gewone broeken kunnen eigenlijk ook net niet meer. Heb in ieder geval de bovenste knoop open, m'n riem wat losser en als ik zit smokkel ik met m'n rits. Sinds een paar dagen gaat het alleen wel keihard met m'n buik (voel de bolling van m'n baarmoeder ineens heel goed en ook hoger zitten), dus denk dat ik het zo nog net een weekje uit kan zingen ;)!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ik heb wel direct zwangerschapsbroeken gekocht.

En was en ben ik erg blij mee.

Niet vervelende strakke broeken, maar meteen lekker rond de buik. Bij die zwarte pantalons van miss etam bijvoorbeeld zie je ook niet dat het zwangerschapsbroeken zijn, ook bij mijn twee spijkerbroeken.

Ik zou gewoon lekker gaan shoppen voor zwangerschapskleding.

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bij h&m heb je vrij kleine zwangerschapsbroeken van stof zwart zijn ze, die heb ik gekocht toen ik 8 weken zwanger was misschien wel een goede tip.

5. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Dank je wel voor jullie antwoord.

Was net snel even naar de miss etam geweest en had 1 zwarte broek aangepast. Die paste niet en ik was misselijk en voelde me nog niet helemaal thuis tussen de positiekleding :oops: dus ben maar weer snel gegaan.

Bedankt voor de tips

6. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik heb ook best snel zwangerschapskleding gehaald.
    de broeken zitten toch vaak zon elastiek in met knopen die je zo strak kunt zetten als je wilt dus in het begin iets strakker
    maar het zit wel heerlijk comfortabel

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha dat had ik ook in het begin alsof iedereen je dan ook aan kijkt van wat doet die hier. nogmaals kijk even bij h&m.

8. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    :) oke zal volgende week even naar de h&m gaan, ben benieuwd!

En ik ben tenslotte ook hardstikke zwanger dus heb er recht op om zwangerschapskleding te kopen ;)

Heb tenslotte ook al een meegroei BH aan :D

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    inderdaad lekker van genieten ook!

10. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb via H&M online al zwangerschapsbroeken gekocht, de spijkerbroek. Ik kan mijn normaler broeken nog aan, maar deze zitten ook al heerlijk!

11. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Toen ik tussen mijn eigen kleren en positiekleren in zit, heb ik het nog een tijdje kunnen uithouden door een elastiekje door het knoopsgat en om de broeksknoop van mijn broeken te doen en de rits een stukje verder open te zetten. Iets langs er overheen en geen mens die het ziet.

In week 17 lukte dat niet langer en heb ik mijn eerste positiebroeken gekocht.

Groetjes, Wendy

12. Niet meer actief

ik heb gewoon van die joggingachtige broeken gekocht... die zie je de laatste tijd veel in de winkels hangen en zijn dus ook nog in :D

13. Bren

Bren Lid

5 feb 2007
    6
    0
    0
    Vertegenwoordiger
    Rotterdam
    Ik heb al een aantal weken zwangerschapsbroeken! mijn eigen broeken zitten ook voor geen meter meer, mijn laatste normale spijkerbroek begint nu ook al vervelend krap te zitten. Ik heb bij H&M ook broeken gekocht met een groot stuk zachte stof aan de bovenkant, zijn ook te groot maar ik sla ze gewoon 1 x om en dan zitten ze prima! Ik heb een spijkerbroek gekocht bij C&A, normale stof en geen strech (vind ik niet mooi zitten bij stevige benen) Gelukkig ben ik op mijn dikst in de zomer en kan ik lekker allemaal luchtige rokjes en jurkjes aan! succes dames....

groetjes brenda

14. linda83

linda83 Actief lid

Ik heb bij miss etam in het begin een zwarte zwangersschapsbroek gehaald.Deze pas ik nu met geen mogelijkheid meer :(
    Hij heeft geen stiekrand ofzo maar sloot wel hoog boven de navel en heeft
    een rits aan de zijkant.Ideaal als je in het begin van je zwangersschap bent dus en hij was ook niet zo heel duur (30euro).

15. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Mijn probleem is dat ik helemaal geen leuke zwangerschapsbroeken kan vinden. Ik ben van het nette, draag ook meestal nette zwarte pantalons, maar nu is het echt een ramp!

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    oo dan moet je zeker even bij miss etam kijken daar hebben ze nette zwarte broeken.

17. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    kan nu al niet meer wachten om te gaan shoppen....

Deel Deze Pagina