Hoihoi allemaal.. Ik heb even jullie hulp nodig. Mijn kleine vriendje van ruim 8 weken drinkt sinds een paar weekjes met speen 1 (daarvoor prematuur)... hij doet alleen iedere keer rond de 30 min. Over de fles. Soms 40. Gisteren probeerde ik speen 2.. maar dan heeft hij het met 10 minuutjes op. Behalve dat het signaal "ik zit vol" zo snel nog niet wordt afgegeven... spuugt hij vrij veel.. waardoor hij minder voeding binnenhoudt. Met speen 2 lijkt t erger. Ook is hij ineens heel wakker na de fles (minder hard werken).. Mijn vraag: wie herkent dit en heeft de gouden tip? Welke speen zit qua grootte tussen een 1 of 2 speen van dr brown in? Alvast bedankt voor t meedenken!
Als ik t goed heb vallen de difrax spenen tussen de maten van Dr Brown en passen ze ook op die fles dus dan zou ik voor de s speen van difrax gaan.
Klopt! Wij hebben de dr Brown flessen met difrax speen. De S zit precies tusssen 1 en 2 van dr Brown in. Die zou ik nemen dan. Overigens hebben wij hier ook heel lang geprutst met de goede speen om de baby 15-20min te laten drinken, er was alleen te langzaam en te snel. Uiteindelijk geaccepteerd dat 10min ook goed was (hij spuugde sowieso) en dan daarna even een speentje.
Bedankt dames! @loesje.. Welke kv speen @ mama.. Dat deed ik ook.. speen er naderhand in. Maar .heb liever een goede speen.
afhankelijk van de dr brown fles die je hebt. Als het goed is kunnen alle smalle spenen op de smalle fles en alle brede spenen van difrax op de brede fles
Je hebt ook de difrax speen voor gulzige drinkers. Wij hadden hetzelfde probleem en alleen die speen werkte goed. 1 van brown te langzaam en 2 te snel. Je kan hem alleen via internet bestellen. Speen ziet er gek uit maar past op de dr brown
Bedankt voor de tips! Onze zoon lijkt indens sneller te gaan drinken, dus kijk het even aan nog. Anders heb ik vast wat mooie opties
Dank je wel. We hebben de smalle dr brown fles, heel tevreden mee. Eerst gebruikten we de prematuur speen die was ineens toch te klein, nu de fase 1 voor een aantal weken, ging in het begin prima maar daar moet hij nu ook echt veel moeite voor doen dat hij er gefrustreerd van raakt en drinkt vaak het restje melk niet meer. En fase 2 gaat op zich wel goed, alleen gaat de fles te snel leeg. Ik ga eens voor de difrax small speen kijken en uitproberen. En anders toch de fase 2 van dr brown blijven gebruiken zolang hij voor de rest geen last heeft van het snel leeg drinken van zn fles.
Hier dr brown met s difrax na 2 weken gehad. Fase 1 was een te dunne speen. S ging langzaam flessen gingen niet op en mw dronk zixhzelf in slaap. M van difrax geprobeerd maar in 5 min 2/3 fles leeg... Nu de 123 speen difrax en daar werkt stand 1 goed.
Werkt die 1-2-3 ook op dr brownfles Molensteen?? Heb de S Speen geprobeerd... 15 min precies! Wel lekt de combi van dr brownfles + difraxspeen
Hoi! Ja heb de difrax geprobeerd maar mn zoontje vond deze ook niet goed, moest nog steeds veel moeite doen. Dus na 2 flesjes toch de dr brown fase 2 erop gezet en tussendoor verschonen en de fles niet al te rechtop doet hij nu 15min over de fles die helemaal leeg gaat.
Hij lekt? Welke fles van dr Brown heb je? Smal? Ik heb hier alleen een lekkende fles als je dat filterding eruit laat
Zeker en dan zonder de ring die heb je niet nodig, Ik heb van cb tip gehad om s speen uit tekoken met een sate prikker in het gaatje. Dan verwijdt je het gaatje ook en dat werkt hier, M en stand 1 vd 123 speen was toch net niet goed Waar lekt die? Hier vaak als dat filterding niet juist zit en. Lekt dan uit de schroefdop, niet bij de speen,