vanaf welke week constateerden jullie reflux bij je kindje? Mijn oudste had ook reflux maar weet niet meer hoe dat precies was in het begin. Wel was ze de eerste twee weken een tevreden meisje en weet dat toen de ellende van het huilen begon. Of ze ook al vanaf dag 1 echt spuugde weet ik niet meer goed. Nu bij mijn jongste van 2 weekjes oud is sinds vanavond heel onrustig na de voeding en heeft veel gespuugd ook echt doorzichtig dus geen eens meer voeding. Ben zo bang dat we nu hetzelfde drama weer tegemoet gaan. Vanaf wanneer constateerden jullie reflux
Eigenlijk geen idee. Maar als je reflux vermoed, de leefregels mogen bij elke baby zonder problemen opgevolgt worden. Je maakt dan namelijk alleen de situatie fijner. Leefregels is uiteraard zonder jbpm.
Ik stond met de oudste toen hij 2 weken was al bij de huisarts omdat hij het uit krijste van de pijn na elke voeding Volgens mij begon het kort nadat de kraamhulp weg was Hij had verborgen reflux dus het maagzuur kan 2 keer langs z'n keel Was al helemaal kapot na 1 week
Snel na de kraamweek begon de onrust, en na een week of 3 had ik wel door dat haar huilgedrag echt niet normaal was en er iets 'mis' was
Bij de oudste al vanaf het begin, bij de jongste waren we heel opgelucht dat zij het niet had.. dachten we.. Bij haar begon het later. Rond dat ze 1 maand was denk ik.
In de kraamweek al. Dachten eerst misselijk door vruchtwater, maar dat spugen is nooit opgehouden. Leefregels reflux werden in kraamweek al nageleefd. Hielp niet en met 3 weken medicijnen. Heeft naast reflux ook koemelkallergie.
Hier bij beiden in het ziekenhuis niks aan de hand, nadat de sonde eruit ging toen ze thuis waren en ze zelf alle voedingen dronken begon het. Herkende het van mn oudste zoontje dus gelijk naar de huisarts gegaan en medicatie gekregen. Meteen 2 heel andere baby's! Ze waren toen een maand oud. Nu spugen ze nog steeds veel kleine beetjes maar zonder erdoor te gaan huilen/krijsen
Na de kraamweek, dus na de eerste week, met vergergering tussen 1 en 3 weken, waardoor we naar de huisarts gingen.