Hallo !! Mijn dochter krijgt sinds ik gestopt ben met bv Nutrilon A.R. Ze is nu bijna een jaar en ik wil dit langzaam afbouwen en haar gewone melk gaan geven. Ze krijgt nu s` ochtends pap aangemaakt met opvolgmelk, s`middags een boterham en een fles ( koude ) opvolgmelk 90+3 en dan in de avond nog een fles 120+5 opgewarmde opvolgmelk. Deze krijgt ze niet altijd soms slaapt ze gewoon door tot de volgende ochtend. Uiteraard geven we dan vit D bij. Nu spuugt ze nog steeds vrij veel. Vooral s`ochtends na de pap en als ik haar iets anders te drinken geef bij haar fruit en tussendoortje. Dus thee en diksap en water. Dus ik ben wat huiverig voor gewone melk. OOk Yoghurt wat ze vaak na het eten nog wat krijgt gaat ze vaak van spugen. Ik kan het natuurlijk indikken met JPM, maar uiteindelijk moeten we daar toch ook vanaf ?? Nou ja sorrie lang verhaal geworden. Maar misschien heb je tips ? Bedankt voor het lezen alvast Groeten Kristy Oh ja ze krijgt een medicijnen ( meer )
Hoi Kristy, Misschien kan het CB je beter verder helpen, wellicht is er een verklaring voor het spugen. Het indikken van het vocht is een optie, maar uik kan me voorstellen dat je daar ook een keertje mee stopt. Groetjes Eveline