Papfles in de ochtend of avond???

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Skye, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Wij gaven altijd aan ons meisje de papfles voor het slapen gaan. Op advies van het CB moesten we dat in de ochtend gaan geven. Toevallig heb ik het gister weer een keer omgedraaid, dus in de avond gegeven en nu blijkt dat ze ze er toch beter op slaapt.

Wat doen jullie???

Is het erg als ik de papfles toch naar de avond verplaats?

2. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cb's.....pffff. Als het toch goed gaat met een fles in de avond, waarom dan in hemelsnaam veranderen? Lekker geven hoor in de avond. Wij deden ochtend én avond een tijdje, omdat Merel geen brood at en niet al te zwaar was/is. Nu is het nog steeds in de ochtend (geen fles, maar een beker) met 2,5 jaar. Maar als jou kindje lekkerder slaapt met papfles, zie ik het probleem niet.

Vertelden ze er ook bij WAAROM ze dat beter vinden? Ik snap namelijk het verschil niet zo....

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.481
    36.430
    113
    Dat moet je toch helemaal zelf weten zeg. Als dit jullie beter uitkomt doe je dat toch gewoon. Geef je haar in de ochtend toch gewoon lekker een broodje. Mijn kindjes krijgen helemaal geen pap, moet iedereen lekker zelf weten en heeft het cb niks over te zeggen hoor.

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik geef hem ook sochtends en savond hoor! Dus maak helemaal niks uit..

Liefs

5. Skye

Skye Niet meer actief

Ja, ze zou er meer aan hebben om de papfles 's morgens te krijgen omdat ze dan met de dag begint en 's avonds heeft ze de pap niet nodig omdat ze dan gaat slapen. Dat was de reden die het cb gaf.

Deel Deze Pagina