Overstappen naar Kruidvat Standaard 2

Discussion in 'Flesvoeding' started by Marlijn83, Apr 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

Nov 24, 2010
    711
    0
    16
    Female
    Limburg
    We zijn er over aan het denken om over te stappen op Kruidvat Standaard flesvoeding nummertje 2..
    Hoor hier goede ervaringen over en het scheelt ook nog eens een heleboel in de portomonee:D
    Hoe zijn jullie ervaringen met de Kruidvat flesvoeding?
    Oja hij drinkt nu Nutrilon Standaard 2

2. mama van d

Nov 5, 2011
    73
    0
    6
    NULL
    rotterdam
    D drinkt kruitvat standaard nr 2 en heeft hier helemaal geen problemen mee. Nu dronk hij ook al wel nr 1.
    In het begin had ik Friso, maar dit wilde hij niet...later op het KDV hadden ze Nutrilon gegeven (had geen voeding daar staan), maar ook daar dronk hij niet van.
    Hij heeft gewoon voorkeur :p

Ik ben er wel blij mee haha :D, scheelt zeker een hoop in de portomonnee...en ik heb zoiets van alles word hier met zorg gemaakt en slecht zal geen enkel merk zijn. Alle kindjes reageren anders, mocht je zoontje geen last hebben van bijv krampen oid zou ik het gewoon proberen. Geef hem wel even de tijd om te wennen. :)

3. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    IK heb altijd kruidvat voeding gegeven bij beiden nooit geen problemen gehad. Ook met overstappen van 1 naar nummer 2 voeding geen problemen.

Volgens het cb is het prima kv.

Het scheelt best veel in de knip kun je weer luiers van halen ;)

Geef je kindje wel even de tijd om te wennen omdat je nu van merk wisselt.

4. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier gaat de kruitvat extra care zelfs beter dan de nutrilon oneo.

Ik heb hier wel de voeding tegen krampjes en moeizame onlasting.

De pakken van de jumbo eigenmerk, zit trouwens 100% het zelfde in. Dus mocht je ooit niet langs de kruitvat kunnen :p

5. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hier zijn we met 2 maand overgestapt op kv eigen merk. Ik vond het hartstikke goede voeding. Qua samenstelling is het net zo goed als nutrilon, de flesvoeding in nl moet aan zulke hoge eisen voldoen dat alle voeding hier goed is.

nr2 heeft een andere structuur als nr1, dus de overgang naar 2 is met welk merk dan ook even wennen. Ik zou als ik jou was lekker overstappen op kv dus, scheelt je bakken geld.

Friso heeft een mooie bewaarbus waar de pakken kv in bewaard kunnen worden, ideaal.

Share This Page