papfles

Discussion in 'Flesvoeding' started by schaapie123, Jun 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

#1 schaapie123, Jun 28, 2009
    Last edited by a moderator: Jun 28, 2009
    even een vraagje(weet niet of dat hier goed staat)
    ik lees hier allemaal dag schema`s en dan 5 maanden schema`s met smorgens papfles.
    ik hoef echt geen 200cc te geven en dan bv 2 schepjes rijstebloem, dat drinkt ze nooit op, misschien 100cc, pap hoef ik al helemaal niet te geven.
    en ik heb ook het idee dat al dat rijstebloem maar gewoon aan de wanden blijft plakken

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ieder kindje is anders, lekker doen waar je kindje zich het beste bij voelt, ik zou me niet teveel vastpinnen op wat anderen al doen/drinken.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Leuk hè, dat internet! Tja, je kan heel onzeker worden van de verhalen van anderen. Probeer je eigen koers te volgen. Jouw kindje is weer uniek. Hier kun je ideeën opdoen waardoor je eens kan kijken of jouw kindje dat ook wat vindt maar als ze dat niet wilt, is er niets aan de hand hoor.

Pap (vezels) is trouwens iets voor na 6 maanden dus kijk dan nog maar eens ;)

4. EmyD

EmyD Niet meer actief

Tjah, je zou een papfles kunnen geven. Ik weet niet wat de gedachte is achter een papfles, zeker 's ochtends niet. Er zitten geen extra voedingsstoffen in rijstebloem. 's Avonds kan ik me indenken dat het beter vult dan een gewone fles voor de nacht.
    Wij maken 's avonds voor onze kleine van een halve fles pap. Ze vindt het geweldig om van een lepeltje te eten en het is goed voor de mondmoteriek. En melk met een lepeltje werkt niet zo goed..;). De andere helft van de fles geven we gewoon normaal..
    Dus wij geven pap om alvast te oefenen met een lepeltje voor het echte werk dalijk.. Ik zie zelf dan ook niet in waarom je pap in een fles zou willen geven..
    Als het zonder rijstebloem dus beter gaat, vooral geen papfles maken!

Share This Page