Wat te doen...?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by toet, Oct 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Ik geef Sophie nu s'ochtends pap ik maak 180 cc met 6 schepjes klaar en 6 schepjes bamix groeipap,dit is best veel vind ik zelf en zij eet het ook niet helemaal op...( ik had het terug gegooit in de fles en toen zat er ongeveer 60 cc in) ze is helemaal tevreden en voldaan.
    Is het erg dat ze dit niet helemaal opeet,moet ik later nog een fles aanbieden? ( van de fles laat ze ook geregeld wat staan)

Alvast bedankt ;)

Groetjes,

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Volgens mij kan dat geen kwaad hoor. Als ze genoeg heeft, heeft ze genoeg. Je kunt later nog een klein flesje melk aanbieden als je echt denkt dat ze nog honger mocht hebben, maar ik denk van niet. Pap vult natuurlijk ook meer dan "alleen" opvolgmelk.

3. anita26

anita26 Actief lid

Oct 1, 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    is niet erg hoor, pap vult gewoon goed! Kan ook zijn dat het wat droog voor de kleine wordt. Thomas van mij wil graag tussendoor een paar slokjes water (steeds 1 of 2) en eet dan weer rustig verder.

Groetjes

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik denk dat die kleintjes al goed zelf kunnen aangeven wanneer ze genoeg hebben gehad.
    En heeft ze later nog honger dan merk je dat toch ook vanzelf wel?

5. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Esmee slaapt 's morgens ook ongeveer 60 staan. Ze krijgt trouwens wel een fles! haha. bij mij in bed. Ik kleed haar dan rustig aan en als we beneden zijn dan warm ik het even iets op en geef het haar in de hand en dan drinkt ze het op wanneer ze zin heeft!

Share This Page