Hoelang slapen ze ongeveer in de wieg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoelang slapen ze in de wieg?

1. 1 maand

2. 2 maanden

3. 3 maanden

4. 4 maanden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik wilde bij Daan heel graag een wieg maar we konden er geen vinden na onze smaak. Nu ben ik er gisteren al toevallig tegen aan gelopen dus ben helemaal blij.
    Maar nu vroeg ik me af hoelang sliep jullie kleintje in de wieg?

2. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Simon slaapt nu nog steeds in de wieg, we gaan hem komende week naar een ledikant verhuizen want nu wordt het écht te krap!
    Ik vind het wel mooi hoor, zo'n hummeltje in een wiegje, in het begin vind ik een ledikant zo groot...

3. Syl Rebecca

3 jul 2006
    56
    0
    0
    Ik had Carice in de kinderwagenbak, maar daar was ze met 2,5 mnd uitgegroeid, ze groeit nogal hard. Al vanaf de eerste nacht in haar ledikantje ligt ze ook heerlijk helemaal met haar armpjes uitgestrekt opzij.

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    valentijn heeft tot een maand of 5 in de wieg gelegen

5. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik had 'm wel tot zes maanden willen gebruiken, maar omdat we in de familie dezelfde wieg gebruiken (waar alle kinderen en kleinkinderen in gelegen hebben) en mijn meisje een neefje kreeg toen ze vier maanden was, hebben we de wieg met drie maanden omgeruild voor het ledikantje.

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier had Joris tot 10 weken erin geslapen... Daarna heb ik hem verhuisd naar zijn eigen bedje!

7. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Mijn antwoord staat er niet bij, maar hij heeft er 6 maanden in gelegen en toen ging het echt niet meer. We hebben zo'n rotan wieg, ze zijn best ruim.

8. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik heb 4 maanden ingevuld, maar Rick ligt nog steeds in de wieg en hij is bijna 6 maanden.

Ik wilde hem rond 5 maanden naar het ledikant verhuizen, maar voordat ik daaraan wilde beginnen ging hij ineens spoken 's nachts en hij is nu net ziek geweest. Waarschijnlijk gaat hij in het nieuwe jaar over naar het ledikant, maar dan moet hij wel weer eerst fatsoenlijk doorslapen.

Het wordt nu wel een beetje krap maar hij ligt nog lang niet klem..

Overdag slaapt hij trouwens wel in het ledikant..
    (de wieg staat bij ons op de slaapkamer)

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter wordt 12 januari 4 maanden en slaapt snachts nog in haar wiegje. ze slaapt nog steeds niet door vandaar het is zo wel makkelijk omdat het wiegje bij ons op de kamer staat.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    C heeft ongeveer 2 maanden in de wieg geslapen op onze kamer. Daarna ging hij 's nachts in zijn ledikant op zijn eigen kamer, en overdag in de wieg in de woonkamer. Dat heeft tot zo'n 3,5 mnd geduurd. Toen was hij bijna uit de wieg gegroeit (klein formaat)

11. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Iza heeft de eerste twee weken in de wieg op onze slaapkamer geslapen. Daarna met haar wiegje naar haar eigen kamertje verhuisd.
    Sinds vorige week (2,5 maand) slaapt ze in haar ledikantje, omdat ik de dekentjes niet meer goed kon instoppen bij de wieg.

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    aidan slaapt er nog steeds in...

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Marijn slaapt s'nachts in de wieg op onze kamer. Ik hoop dat dit zo kan blijven tot hij doorslaapt s'nachts. Overdag wel in zijn ledikant. Mijn meiden hebebn zo'n drie maanden in de wieg gelegen.

14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wessel ging in zijn ledikantje toen hij 7 maanden was.
    Hij had nog langer in zijn wiegje gekund kwa lengte maar hij lag niet meer stil en als hij wakker was probeerde hij zich aan de rand op te trekken dus het was niet meer veilig(de wieg stond op de grond naast mijn kant van het bed,foto van de wieg staat in mijn album)

15. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    elise sliep tot 3 maanden in haar wieg daarna in haar bedje ging prima :)

16. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

tot zo n 3 maanden heeft civan in een wieg gelegen

17. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hier tot een maand of 4; met 3 en half werd het al lastig want wij hadden een schommelwieg en meneer ging lekker op zijn zij liggen waardoor dat hele ding naar een kant hing..(kon hij wel lekker op de spijlen sabbelen hihi)
    maar toen werd het een beetje gevaarlijk...
    het liefst zou ik het in de toekomst weer gebruiken voor een 2e

18. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle (7mnd) ligt nog steeds in zijn wieg, al moet ik zeggen dat dit wel een groot formaat is. Hij is al een poosje aan het omrollen, dus hij moet er nu wel vlot uit...

Mijn man maakt ook het ledikantje zelf, net als de rest van de kinderkamer, (foto's in mijn album) en hij is er druk mee bezig.

Deel Deze Pagina