Hoi, Vandaag dronk ik wat citroen ijsthee, En de kleine zat er zo verlekkerd naar te kijken dat ik hem een slokje gaf. En hij dronk het op! Veel drinken zoals diksap en roosvicee vindt hij niet lekker en dit dronk hij echt op! Kan ik mijn zoon van 6maand ijsthee geven? Alvast bedankt
Ik denk dat het geen heel gezonde keuze is aangezien er best veel suiker in ijsthee zit. Maar waarom geen (afgekoelde) gewone fruit thee of andere smaakjes thee? Mijn zoontje vindt gewoon water of diksap ook niet echt je-van-het maar bijna alle soorten thee vindt ie wel lekker en is ook een gezond alternatief!
Ja je kan je kindje van 6 maanden ijsthee geven, dat heb je al gemerkt want je hebt het gedaan. Maar wil je dat ook? Ik zou mijn kind van 6 maanden absoluut nog geen ijsthee/sap/diksap geven. Op die leeftijd is mi borstvoeding/kunstvoeding voldoende met evt af en toe een slokje water of thee.
ik geef alleen water en melk, wil niet dat mijn kindje aan zoetigheid went eerst maar het normale drinken, niet?
Zou ik ook niet doen, in ijsthee zitten veel suikers, en een soort van caffeine wat komt door de looizuur in thee, daarom word smaakjes thee ook niet aangeraden! daar blijven je kinders wakker van das leuk maar niet als dat snachts is