beetje rare postbode..

Discussion in 'De lounge' started by MamaR, May 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Wat ik net toch had..
    Ik sta boven de luier van mijn zoontje te verschonen, belt er iemand aan.. Ik denk ja jammer dan ben bezig, bellen blijft maar doorgaan.. Dus op een gegeven moment loop ik toch maar ff naar beneden (misschien is er iemand onwel geworden ofzo)
    Staat daar een of andere jongeman van TNT.. Ik vraag dus of ie wel helemaal lekker is dat hij zo asociaal lang belt. Zegt ie ja er stond een auto dus ik wist dat je thuis was :(

Heeft ie een aangetekende brief voor de buren.. Ik zeg tegen hem dat ik daar niet voor ga tekenen (mag ook helemaal niet volgens mij?) Begint ie te zeiken dat hij, ik citeer: gvd morgen weer terug moet komen..

Wat een mafkees.. sowieso dat hij zolang belt en dan die rare reactie en dan ook nog mij iets willen geven wat helemaal niet voor mij is.. Dat is toch raar? Hij moet er toch voor zorgen dat het bij de juiste persoon komt..

Ik zou er persoonlijk ook echt niet blij mee zijn als mijn buren voor een aangetekende brief gericht aan mij gaan tekenen.. Weet jij veel wat ze ermee doen..

Sorry voor het lange verhaal, maar ben nu wel benieuwd of jullie het wel aangenomen zouden hebben?

2. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    klacht indienen!!

3. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

Dec 14, 2008
    1,227
    0
    0
    Nee, ik ga niet tekenen voor een pakket van de buren. Wel mag een pakketje bij mij wachten totdat de eigenaar weer thuis is.

4. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ja zeker een klacht indienen!
    Ik heb ook al zo vaak klachten ingediend en kreeg
    dan een standaardmail terug, hopelijk word er bij
    jou wel op gereageerd

5. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    Zeker weten een klacht indienen!

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Zeker een klacht indienen, wat hij doet mag helemaal niet. Zo een brief is niet voor niks aangetekend, want wie zegt dat jij de brief wel aan de buren geeft.

7. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    een aangetekend pakket of brief mag idd niet bij de buren afgegeven worden!
    zou hier dus zeker een klacht van maken, en ook de buren inlichten!

8. 1234

1234 Niet meer actief

Klacht indienen!

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

rare kwiebus. die had zeker geen zin terug te komen. ik had hem ook niet aangenomen.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

o dan heb ik vanmorgen een fout gemaakt.

Heb voor mijn buuf een parketje aangenomen en moest tekenen had dat helemaal niet hoeven doen dus??

Ze heeft het net al gehaald dus het is al weg maar had de postbode mij dat paketje dan niet mogen overhandige ik moest op z.n scan apparaat tekenen van ontvangst dat die geweest was.

Ben trouwens hier altijd de pisang met pakjes ben als enige bijna altijd thuis.....:);)

11. Jazzie

Jazzie Bekend lid

Dec 6, 2008
    787
    0
    0
    pakjes die getekend moet worden mogen over het algemeen niet door buren worden aangenomen tenzij de persoon waaraan het gericht is daar toestemming voor geef.

een aangetekende brief mag zelfs alleen aan de geadresseerde worden afgegeven! dus niet een andere huisbewoner.

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik denk dat je zeker een klacht moet indienen. Weet je zijn naam nog? en de buren waarschuwen. En het is inderdaad aso dat bellen + wat die man van de TNT tegen je zei!

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Oh ja en dan zou jij het tekenen vervolgens zouden de buren het opeens niet meer willen dat pakketje is het wel aangetekend door jou en dan heb jij het dalijk gedaan. Dus het kan/mag sowieso niet. Vind het goed dat je dat niet gedaan heb. Voor hetzelfde geldt weet iemand dit niet of dit wel of niet mag en tekent waaah.... laat ie maar lekker terug komen :D wat een domme postbode!

14. Sensea

Sensea Niet meer actief

primal@ een aangetekende brief is meestal iets serieus.dat kun je beter niet aannemen.
    pakketjes moet je vaker voor tekenen, al zit er bij wijze van spreken een paar schoenen in. dus het zal wel meevallen hoor.

zolang je maar geen brieven aanneemt en zeker niet van deurwaarders ofzo.

15. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Klopt idd. maar als een winkel er voor kiest dat het getekend wordt moet het getekend worden door de bewoner. TENZIJ er vermeld is dat het bij de buren mag. zo hebben wij wel eens telefoons gekocht die opgestuurd zouden worden. Die mochten niet bij de buren worden afgeleverd. wij hadden aangegeven dat het bij 1 prima was. maar het mocht niet want de verzender wilde een handtekening en dan mag het officieel niet.

16. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    gvd zei hij??? ik zou even uitleg geven over dat ik dat dus echt niet pik, is hij wel helemaal goed!? ik zou tnt bellen over deze mafketel...
    En ik teken ook niks, ookal kan ik heel goed met de buren daar waag ik mij niet aan. hij komt gvd maar een andere keer weer terug :)

17. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben niet zo snel met een klacht indienen. Sommige mensen willen overal een drama van maken. en blijkbaar is dat gewoon hoe het nou is in nederland.

tis niet netjes van die jongen,maar voor mij niet het eind van de wereld enne......je hebt nou weer een verhaal als het op verjaardagen over de post gaat

ps misschien ben ik veel te makkelijk maar ik lijdt aan het kijken door een roze bril syndroom :)

18. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Klacht indienen voor het taalgebruik en zijn gedrag. Ook nog een belachelijke redenering: wij gaan vaak allebei op de fiets naar het werk en dan staat de auto dus gewoon voor de deur terwijl we niet thuis zijn. Maar los daarvan is het sowieso asociaal van hem. :)

19. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    mocht zoiets ooit nog gebeuren; naam vragen en zeggen dat je een mail gaat sturen! en als het aangetekend is kan jij er niet voor tekenen lijkt me?!

20. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ik ben normaal ook niet zo snel iemand die een klacht indiend, maar ik vond hem wel heel erg asociaal dus dat heb ik wel gedaan.

Als het alleen om het tekenen van het pakketje ging had ik er wel melding van gemaakt, maar dan was het klaar geweest. Maar dat taalgebruik van hem erbij, nee vind ik niet kunnen.

Ben benieuwd of ik er nog iets over te horen krijg..

Share This Page