Weet iemand waar er papieren boterhamzakjes te krijgen zijn? Ik kan ze niet vinden in een gewone supermarkt. Alvast bedankt voor de tips.
Ik heb de jumbo en makro gebeld bij mij in de buurt, beiden hebben ze niet. De sligro heeft wel papieren zakken, maar dan de grootte van een frietzak...
Niet bij de AH bij mij in de buurt. Maar die is ook niet zo groot en heeft niet een uitgebreid assortiment. Ik ga wel een grotere AH in de buurt opzoeken, wie weet. Ik heb het nodig voor een knutsel traktatie.
volgens mij heb ik ze poosje terug nog gezien bij ons bij de jumbo, ik weet nog dat ik dacht, huh bestaan ze nog? ben je al bij de action geweest? verder zou ik denk ik alles supermarkten even bij langsgaan in de buurt. succes met je zoektocht!
Kimya verpakkingen voor dozen en andere verzendartikelen. Artikelen en Producten: verpakking, verpakkingsmateriaal, winkelverpakking, tas, papier, doos, luxe, winkel, shop
Yenolah, bedankt. Dat is zeker nog een optie. Ik probeer het eerst nog te vinden in een gewone winkel. Bedankt voor de tip.