hemnes ikea

Discussie in 'De lounge' gestart door bereke, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo, zijn hier mensen die hun woon- en/of eetkamer ingericht hebben met de hemnes serie van ikea? Spijt van of nog steeds tevreden? Eventueel foto's die je wil delen?

Alvast bedankt!

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een kast van hemnes in de slaapkamer en mn schoonzus heeft hem in de woonkamer erg leuk allebei het is die soort dressoir kast.

De rest weet ik niet eigenlijk vd meubels

3. Ballie

Ballie Niet meer actief

Hier verschillende meubles van Hemnes. Bevalt goed en na vier jaar nog steeds netjes. Wel opletten met de ladekast, ik had er dvd's in liggen maar na een tijdje boog de onderste plaat helemaal door. Kan je wel weer terug zetten maar toch niet zo handig.

4. bereke

bereke Niet meer actief

Welke kleur hebben jullie? En welke kleuren zijn de muren waar de meubels staan?

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik heb in de slaapkamer een hemnes ladekast, deze vind ik best goed

in de huiskamer hebben wij wandmeubel, tv meubel en pc bureau van liatorop, deze vind ik persoonlijk meer kwaliteit hebben en beter afgewerkt

6. Ballie

Ballie Niet meer actief

Hier witte meubels, dat stond erg leuk vroeger tegen een zacht blauwe muur. Inmiddels verhuisd dus het staat tegen een witte muur en dat word toch allemaal erg wit.

7. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een witte gelakte hemnes kast staan! Gaat al 4 (of 5) jaar mee en is nog niets aan! De muur is in het gebroken wit. Ik ben er nog steeds supertevreden over! zal anders eens proberen een foto te plaatsen maar ben daar geen held in :p

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wij hebben de Hemnes slaapkamer, bed, nachtjeskastjes en de grootste maat ladekast 160breed geloof ik
    maar ik heb er spijt van, de onderkant van de lades zakt gewoon door, en er ligt toch echt niet veel zwaars in, wat handdoeken en schoenen maar na een tijdje zakt het gewoon in.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Ik ben juist even gaan kijken op de site voor de liatorp serie en die is inderdaad ook mooi!

Foto's zijn zeer welkom :).

10. bereke

bereke Niet meer actief

Het zou bij ons om een tvmeubel, salontafel en bijzettafel gaan. Moet wel stevig zijn maar liggen geen zware dingen in of op normaal gezien (tv is aan de muur opgehangen).

Op termijn moet dan ook een volledig nieuwe eetkamer komen maar ik weet nog niet of waar dezelfde serie/stijl voor gaan kopen of toch iets anders nemen. Anders wordt het misschien té? Zijn overigens wel twee verschillende ruimtes.

11. bereke

bereke Niet meer actief

Onze muren zijn deze kleuren: Nepal - Inspiratie - Levis
    En dan de lichtste en de donkere als accent muur. Ik weet niet of hier wel witte meubels bij passen? De middelste kleur van de hemnes lijkt me wel geschikt.

12. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    #12 Ellamalou, 4 nov 2012
    Laatst bewerkt: 4 nov 2012
    Stond vroeger tegen een auberginekleurige wand maar ik ben pas verhuisd en heb geen zin om te schilderen :) Maar met dat auberginekleur was het dus mooier.

-foto weggehaald wegens herkenbaarheid- :) (als je het toch nog eens wil zien moet je maar pb'tje sturen. Succes met kiezen!)

13. bereke

bereke Niet meer actief

Ziet er best mooi uit hoor!

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja hoor komt het:

edit: dat ging niet goed hahahah

15. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D ik heb mijn laptop om zijn kop gedraaid en de foto's zijn prima hoor hahahaha

16. bereke

bereke Niet meer actief

Ah nu heb ik het gemist :p.

17. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik ga ze ff opnieuw doen

18. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
  19. bereke

bereke Niet meer actief

Mooi! Echt heel gezellig!

Ik ben alleen bang dat het niet past bij onze muren.

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja ik vind het persoonlijk wel mooi afsteken op een kleur, maar je moet er ook de kamer voor hebben, op zo een korte kamer als wij hebben pastte dat niet, omdat een donkere muur de huiskamer kleiner doet lijken

ik vind het gebruikersgemak ook zeer vriendelijk, makkelijk in elkaar te zetten en heel makkelijk in onderhoud

Deel Deze Pagina