Ik ben al een tijdje op zoek naar het boek Extreem Vluchtgevaarlijk Auteur:Johan van den Dongen Maar kan het nergens meer online vinden, nu zou Bruna het kunnen bestellen maar krijg ik net telefoon dat ze het niet meer kunnen leveren. Via bol.comm staat er 1 tweedehands, maar voor 34 euro terwijl t boek 14,95 kostte dat vind ik weer iets te gek worden. Marktplaats 0,0 helaas! Iemand enig idee waar deze nog online te bestellen is ? Man wil m al tijden lezen maar ik kan t boek echt nergens vinden.
Misschien heb je dit al geprobeerd hoor maar toen ik een boek zocht wat echt nergens meer te krijgen was heeft onze plaatselijke boekwinkel voor mij gezocht en binnen een week had ik een telefoontje dat ze hem gevonden hadden en of ik het boek voor die en die prijs wilde kopen. Zelf heb ik jaren naar dat boek gezocht en zij hadden hem dus zo. Wellicht dat jou plaatselijke boekenwinkel dat voor je wil doen?
Ja dat had ik dus bij de Bruna, maar helaas konden ze het niet meer leveren. Heb nu ako een mail gestuurd, misschien dat het zo nog lukt
Heb je niet een " echte " boekenwinkel in het dorp? Dus geen winkel waar ze van alles verkopen maar echt zo' n klein boeken winkeltje? Dat hebben wij hier dus wel en daar ben ik goed geholpen.
ik zal even voor je zoeken...heeeeeeeeeeeeelll misschien heb ik hem nog boven in de boekenkast liggen. Kleine kans maar ik zag effe moeten kijken....je hoort van me
Ik heb het boek hier....misschien kunnen we een deal maken? PB me maar. Hoef er echt niet de hoofdprijs voor te hebben