Werken in de beveiliging

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Moosie1977, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosie1977

Moosie1977 Nieuw lid

11 mrt 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraagje.
    Ik werk in de beveiliging als mobiele surveillant, zowel sluitwijken als alarm wijken.
    Nu ga ik volgende week voor de eerste echo en ik zal het ook op mijn werk aangeven, maar wat zijn daar de richtlijnen voor?
    Ik kan het in de cao nergens terug vinden en zover ik weet hebben we nog nooit eerder een mobiele surveillant gehad die zwanger is/was.

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Volgens mij kunnen ze je niet verplichten om nachtdiensten te draaien maar ja dat is erg lastig als mobiel surveillant denk ik. zijn toch alleen avond,nacht en weekend toch????
    misschien dat je tijdelijk een kantoorfunctie kunt vervullen, want als je wat verder zwanger bent kun je ook niet echt meer makkelijk een paar panden achter elkaar sluiten.
    Ik zou het gewoon even opnemen met je leidinggevende en kijken wat die ervan zegt.

3. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Idd, gewoon aangeven en kijken tot wanneer je de panden kan en wilt afsluiten.
    Ik werk in de beveiliging op een meldkamer, heb tot 1 juni nog nachtdiensten gedraaid en hierna niet meer.
    Zou als ik jou was gewoon een gesprek aanvragen met je leidinggevende en hierin jouw wensen aangeven, wellicht kunnen ze je tijdelijk een andere functie geven of misschien wel een dienst met zn 2'en.

4. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Ik werk ook in de beveiliging. Dan wel niet als surveillant maar als objectbeveiliger. Ik werk juist graag de nachtdiensten, lekker rustig ;). Mijn verloskundige vertelde mij dat ik gewoon mijn nachtdiensten kan blijven draaien zo lang als ik me daar goed bij voel en genoeg rust neem na mijn diensten.
    Het is gewoon waar jij je het prettigst voelt. Maar als je geen nachtdiensten meer wilt draaien omdat je zwanger bent dan zou je werkgever aangepast werk voor je moeten vinden.

Succes :)

Deel Deze Pagina