Abonnement tijdschrift..

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentedag, 24 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentedag

Lentedag Niet meer actief

Zijn er mensen die dat nog hebben? Ik heb dat sinds kort, maar dacht wel dat het een beetje ouderwets is (nou en), maar ik vraag me af wat jullie met de gelezen bladen doen? Want soms wil ik een blad nog weleens "teruglezen" maar heb geen zin om jaargangen te gaan bewaren. Zetten jullie ze op Mp na het lezen/ kringloop/ buurvrouw etc ?

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Mijn moeder heeft de Libelle en Margriet. En die krijg ik nadat zij ze uit heeft. Daarna geef ik ze door aan schoonmoeder. En die geeft ze ook weer door.

3. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Wij hebbenmdrie abonnementen op tijdschriften. Vaak een stapeltje naar broer, vriendinnen of ouders.

Vind het niet ouderwets hoor :)

4. Lentedag

Nee, ik ook niet maar het gaat niet zo goed met die sector doordat steeds minder mensen ze kopen of een abo hebben.

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.874
    5.111
    113
    Ik heb een abonnement mijn zusjes. We betalen ieder 1/3 van het totale bedrag en geven dus het tijdschrift door. Hij komt aan bij mijn jongste zusje, gaat dan naar mij en ik geef hem door aan mijn andere zusje. Zij spaart ze even op en doet ze dan weg/geeft ze aan iemand

6. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik heb een abonnement op Linda. Dat is eigenlijk zo gekomen omdat ik een ouder abonnement wilde opzeggen, maar ik net een jaar vooruit had betaald. Ik mocht dan een ander tijdschrift uitkiezen als ik wilde, wat natuurlijk ook weer steeds automatisch verlengd wordt. Op zich geen probleem, want ik vind het wel lekker om af en toe een tijdschrift te lezen.

Ik begrijp wel waarom mensen geen tijdschriften lezen. De meeste (vrouwen)bladen schrijven steeds dezelfde dingen: hoe maak je smokey eyes, hoe verzorg je je huid, wat zijn de laatste modetrends, hoe val je het beste af, enzovoorts. Ieder jaar hetzelfde, maar in een ander jasje. Diezelfde informatie kan je online makkelijk vinden.

Ik geef mijn tijdschriften weg. Als ik het uit heb vraag ik aan iedereen die langs komt of zij hem toevallig wil hebben. Na twee weken gooi ik hem weg. Ik heb niet het gevoel dat ik nog eens iets na wil lezen. Als ik iets wil onthouden maak ik een foto (aankomende film in de bios bijvoorbeeld).

7. Lentedag

Die laatste tip vind ik heel erg handig! Dank je!

8. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Ja op de grazia. Al begin ik sommig geneuzel in t blad n beetje zat te worden. Twee pagina's over goudkleurige ogenschaduw zit ik niet op te wachten bv. Haha. Dus denk t dat t niet lang meer duurt voordat ik m opzeg

9. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja op de flair, als ik hem uit heb, geef ik hem aan me buurvrouw of schoonzus.
    Mijn moeder heeft een abb op de linda, die krijg ik als zij hem uit heeft daarna geef ik hem weer door naar schoonzus.

10. p1982

p1982 Niet meer actief

hier vraag ik een vriendin als ik een stapeltje heb wilt ze niet dan in oud papier bak
    ga ze niet bewaren

11. topper12

topper12 Niet meer actief

Hier worden de tijdschriften doorgegeven en de laatste in de rij geeft ze mee naar school. Daar worden ze dan weer gebruikt om te knutselen.

12. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik heb een abo op de grazia, mijn zus op de viva. Wij ruilen ze onderling. Daarna krijgt mijn zus de viva weer terug en geeft zij ze weer aan iemand anders.

13. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik heb de filosofie. Die bewaar ik wel wat langer. Maar ik deel ze gewoon ook binnen mijn vriendenkring.

14. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Ik ben lid van de Happinez. Ik bewaar de meeste, maar geef ze ook wel weg.

15. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben alleen de Donald duck. als wij hem uit hebben gaat hij naar mijn moeder en dan door naar mijn zus.

16. 86Elise

86Elise Actief lid

19 nov 2011
    349
    50
    28
    Ik koop geregeld tijdschiften,Én soms bij een mooie aanbieding wordt ik weer even lid.
    Mijn beste vriendin ook en wij geven de tijdschriften altijd aan elkaar.

17. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Heb proef abonnement gehad op libelle en nu op de min geheim.
    Ze gaan daarna na mijn schoonmoeder en daarna zet ik stapel op mp

18. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb een digitaal abonnement op verschillende tijdschriften. Goedkoper, maar ik kan ze niet doorgeven.

Mijn vriend heeft een tijdschrift over wielrennen en soms koop ik nog wel eens een tijdschrift los, als ik (onverwacht) ergens moet wachten bijvoorbeeld. Als deze uit zijn geven we ze aan de buren, de buurman leest het wielrentijdschrift ook, en nadat hij ze uitheeft neemt hij ze mee en legt ze in de wachtkamer van de ziekenhuispoli waar hij werkt.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het enige tijdschrift wat ik eventueel zou willen is de Donald Duck voor mijn zoontjes zodra ze beginnen te lezen. Maar dat duurt nog wel even. Ik vind hem overigens wel erg prijzig.

Ik lees alles online tegenwoordig en vind het heerlijk. Al die tijdschriften nemen hier alleen maar ruimte in beslag en de kans dat ik het lees is vrijwel nul komma nul :) Ik lees alleen tijdschriften bij de tandarts/dokter etc. En dan nog zit ik meer op mijn mobiel te pielen.

20. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb een abonnement op de LINDA en op de Santé.
    Oh, en nu tijdelijk op de Vriendin, maar dat was een groupon-actie: 14 nummers voor een tientje en stopt automatisch.

Mijn man heeft abonnementen op Runners World en op de Quest.

Hier vinden we er overduidelijk niks ouderwets aan dus :)

Deel Deze Pagina