Ik zou graag mijn huis 1x per 2 weken door een schoonmaakster onder handen willen laten nemen zodat wij het uiteraard wel bij moeten houden maar de grote tijdrovende klussen gedaan zijn. Welke vragen stel ik aan de persoon die deze klus van mij/ons wil overnemen? Ik heb werkelijk geen idee, alle suggesties zijn welkom
Ramen Lappen, badkamer grondig aanpakken, keukenkastjes van binnen aanpakken, meubels bankstel van de kant en daarachter lekker soppen, plinten deuren enz soppen... Dat zijn de dingen die in me opkomen die hier niet dagelijks gebeuren en wel veel tijd in beslag nemen. Daarom doe ik 1x per week 1 van deze klusjes op de keukenkastjes na. De keuken sop ik 1 a 2x per week van buiten af en neem dan 1 kastje van binnen mee. Zo komt elk kastje elke 10 a 12 weken van binnen ook aan de beurt 😉
Dank je wel. Achter de bank, goede tip. Badkamer + keuken sowieso. Daar gaat heel veel tijd in zitten. Hopelijk ben ik nu niet meer mijn vrije dag"kwijt" aan poetsen.
Badkamer, toilet, keuken, kastjes van binnen, ramen en vensterbanken, plinten, deuren. Vooral de plinten schieten er het vaakst bij in geloof ik.
Ik hoop dat deze vraag hier mag / kan maar ik wil er geen nieuwe topic voor openen omdat het ook met huishoudelijke hulp te maken heeft maar wij willen ook iemamd inhuren voor de zwaardere klussen rond mijn bevallingsdatum en even daarna. We wonen in een niet groot huis en zou dan graag de badkamer wc keuken en hele huis stofzuigen plus dweilen Maar hoeveel tijd reken je gemiddeld per klus, ik wil namelijk niet zeggen hier ga maar aan de slag en kijk maar wanneer je klaar bent want straks gaat ze express treuzelen zodat ze meer betaald krijgt..? Of ik ben misschien te achterdochtig