Papiervisjes!

Discussion in 'De lounge' started by Nummer4, Mar 15, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nummer4

Nummer4 VIP lid

Dec 14, 2019
    6,676
    6,576
    113
    Female
    Heb net een vochtvreter besteld (vriend laat zijn handdoeken in de slaapkamer hangen na het douchen. Nu dus niet meer).
    En HG zilvervisjes spray. Las in de reviews dat het ook tegen papiervisjes moet werken. Twee bussen besteld, tweede keer sprayen over een week of 6 wanneer de volgende eitjes uitkomen.

Nu zei zoon net dat hij laatst ook zo'n beestje op zijn kamer had gezien dus de poetsdrang houdt hier nog wel even aan.

2. Sjanani

Sjanani Bekend lid

Aug 1, 2019
    504
    272
    63
    Female
    Wij hadden er ook heel erg last van. Paar jaar geleden was ik het zo zat dat ik alle kamers boven helemaal heb gesprayd, alle plinten, naden en kieren. En paar weken later idd nog een keer. Sindsdien zien we ze bijna niet meer. Het zal echt niet gezond voor je zijn, maar zo'n plaag is ook vreselijk.

Nummer4 likes this.
  3. Nummer4

Nummer4 VIP lid

Dec 14, 2019
    6,676
    6,576
    113
    Female

Welke spray heb je gebruikt?

Fijn dat het bij jullie geholpen heeft!

4. Sjanani

Sjanani Bekend lid

Aug 1, 2019
    504
    272
    63
    Female
    Die van HG.

Nummer4 likes this.
  5. Nijn1977

Nijn1977 Bekend lid

Nov 10, 2019
    966
    445
    63
    Female
    Toen wij toen jaar geleden in ons huis kwamen wonen hadden we mega veel van die beestjes in huis. Er woonden mensen die niet veel ventileerden, één van de zoons sliep op zolder in een slaapkamer zonder raam dat open kon. Daar hebben wij meteen een raam ingezet die wel open kon. Op de boekenkast lag op een gegeven moment veel zwart achtig dun ‘zaad’, dat bleken uitwerpselen en de kier in het plafond en andere kieren heb ik dichtgekit. Dat scheelde al een hoop, daar zat blijkbaar spul onder dat ze lekker vonden. Verder luchten wij heel veel. Op zolder standaard twee ramen open, de slaapkamers ook de hele dag. Wel koud altijd, maar na zoveel jaar steeds minder beestjes, terwijl wij er soms echt veel zagen. Nu nog twee keer per jaar eentje denk ik. Dus voor mij is ventileren het sleutelwoord!!! En daarnaast gif spuiten langs de plinten en kieren dichten.

Nummer4 and Anouk2005 like this.

Share This Page