Hoi, Ik ben 5 mnd geleden bevallen van een dochter. Zij lag als sterrekijkertje en omdat de bevalling niet vlotte uiteindelijk een ruggeprik met wee-opwekkers gehad. Nu heb ik direct na mijn bevalling zo'n pijn gehad aan mijn stuit dat ik niet kon zitten. Dat ging na enkele weken, lees een week of 10, iets beter. Kan nog steeds niet lang zitten op 2 billen zeg maar. Ik heb onderzoeken gehad en volgens de HA was er niets mis met mijn stuit. De chiropractor zei dat hij verbogen was. Ik moest naar de orthopeed. Die heeft er spuiten in gegeven omdat die dacht dat het bindweefsel ontstoken was. Is overgens niet gecheckt. Niet geholpen. Nu moet ik volgende week naar de pijnpoli. Iemand ervaring met deze klachten?
Hallo, Hier nog iemand met problemen met het stuitje. Ik ben 5 weken geleden bevallen en kon de eerste dagen ook helemaal niets,niet zitten,opstaan,lopen. Draaien in bed was al verschrikkelijk! Nu 5 weken later heb ik ook nog steeds last,moet zeggen dat het bij mij wel steeds minder wordt.Maar als ik "verkeers"zit voel ik t weer!En de ene dag is het weer erger dan de andere. Voelde het al tijdens de bevalling dat er ontzettende druk zat op mijn stuitje,ik moet morgen naar de gyn voor controle en ga toch eens vragen waardoor dat komt enz. Hebben ze bij jou wel gezegd hoe het gekomen is? Groetjes Debbie
Wil je me laten weten wat de gyn zei? Bij mij dachten ze dat mijn dochter mijn stuitje geraakt heeft door haar ligging, sterrekijker.
Zo ben ik weer. Ze kon niet echt zeggen waardoor het nu gekomen is...misschien toch door de snelheid van de bevalling. Het gebeurt iig vaker zei ze. Ze wilde het nog even aankijken maar als ik last bleef houden zouden ze foto's gaan maken om te kijken of er iets mee is. Niet echt nog wat opgeschoten. Groetjes Debbie