Hoi, mijn dochter is nu ruim 5 maanden oud en krijgt aan melkvoeding 4 flessen van 240cc+8 en daarnaast 'sochtends een 1,5 stuk fruit en 'savonds ong 3 eetlepels groente. Nu mag ze over 3 weken over naar voeding nr 2. Maar zij krijgt nu Friso comfort 1, moet ik dan nu beginnen met mengen van nr2 of kan ze straks ineens over naar nr2 . De comfort krijgt ze omdat ze destijds last had van krampen. Tussendoor de standaard geprobeert, maar daar reageerde ze heftig op. zodoende dat ze nog de comfort krijgt. Graag hoor ik van je! Gr Liesje84
Beste! Het is beter voor de darmpjes om even te mengen voor de overgang, dit hoeft maar een aantal dagen rond de 6 maanden (nu nog niet). Je zou dan 2 schepjes per fles kunnen vervangen per dag. Bv dag 1: 6 scheppen Comfort 1 en 2 schepjes Comfort 2. Dag 2 4 scheppen van de 1 en 4 van de 2 enzovoort. Wanneer je helemaal over bent op de 2 is het wel de bedoeling om iets minder te geven nl maximaal 800ml per 24 per dag. Wanneer dit allemaal loopt zou je tegen die tijd kunnen kijken of je dan weer langzaam naar de Standaard zou kunnen maar dat hoeft nog niet. Succes! groetjes Femke