Vandaag was de aflevering met de pannenkoeken aan de beurt.... Peppa krijgt een pannenkoek op haar bord en zegt direct: stroop graag.... Pardon? :x Heeft je moeder al gevraagd wat je op je pannenkoek wilt? Ik ben geloof ik een beetje allergisch voor over-zelfverzekerde brutale kindjes
Chinchan...spongbob.... oh heeeerlijk vind ik het! Niet dat ik chinchan echt verantwoord vind voor kleine kinderen maar ik kan er zelf wel om lachen. Vroeger waren wij allemaal villa achterwerk fan. Rembo en Rembo, Purno de purno....zo fout allemaal. Maar ik ben echt heel beschaafd hoor
Ik vind dit niet heel schokkend. Als ze had gezegd "stroop nu" had ik er wel moeite mee gehad, maar "stroop graag" is toch best netjes voor een kind van 2-3 jaar. Mijn jongste zegt ook soms zodra er een boterham op zijn bord ligt, chocopasta assebief. Het is namelijk logischerwijs de volgende stap. Van mijn oudste verwacht ik dan dat hij zegt, mag ik stroop, maar van de jongste zou ik stroop graag prima accepteren.
Zo denk ik er ook precies over! Dat heet anticiperen op wat er gaat gebeuren ... dus vast zeggen wat je erop wil Peppa zegt wel zo goed als altijd please, dat hoor je ook lang niet alle tekenfilmfiguren zeggen ...
Ik vind het ook lastig in te schatten hoe oud peppa en george nou zouden zijn.... George praat bijvoorbeeld niet, maar kan al wel een bal vangen, zichzelf aankleden etc. Dingen die ons zoontje nog niet doet (wel probeert, maar lukt nog niet)
Hahaha, hier hetzelfde. Zondag's zaten mijn zusje en ik standaard voor de TV voor Villa achterwerk. M'n vader kwam er dan halverwege ook bij zitten en dat kwamen we niet meer bij met z'n drieën. Geweldige tijd, we hebben het er nog vaak over.
Peppa big vind ik niets ergs aan. Wat ik irritant vind is Max & Ruby. Dat is pas erg. En ik heb een hekel aan de gesynchroniseerde series op Disney XD, Disney Channel en op Nickelodeon (bedoel niet de tekenfilms). Vreselijk, en dan overal die neplach van publiek onder.
Ik vind het vooral ontzettend irritant dat dat actricetje de naam van haar eigen broertje niet kan uitspreken. (george) Ze maakt er iets als "Dzjorts" van.
Het is tegenwoordig ook een andere stem. In de oudere series is het een andere meisje die de stem doet. Ook papa Big heeft een andere stem tegenwoordig.
Ik zou ook iets zeggen in de richting van Djoorts (wat langer als dat het nu staat).. Hoe moet het dan?
George spreek je uit als "dzjordzj" haha beetje lastig om op te schrijven. Maar ik wist niet van de nieuwe stemmen, ik ben er ook al een tijdje uit.
Ik krijg ook de bibbers van peppa big maar nog het meest van max en ruby en wanda en de alien ofzo? Dora ben ik ook niet echt weg van maar is hier razend populair net als paw patrol en d-trucks (netfilx)
Volgens mij is ze aan het begin van de serie nog maar 4, maar onderhand al een stuk ouder. De engelse stem van Peppa is door drie meisjes ingesproken, een andere voor seizoen 1, seizoen 2 en een voor seizoen 3&4.
Bij de verjaardagaflevering is ze 7 geworden. Staat tenminste op Peppa Pig Wiki. Ik heb het echt over NL stemmen. Die zijn ineens anders.
Hahahahah ik vind die peppa ook echt zoooooo irritant. Ze is super jaloers, wil overal de beste en eerste in zijn. En de mening van andere vind ze heel belangrijk. Bijv: eerst mag broertje niet meedoen, want hij is klein en waarschijnlijk schaamt ze zich voor hem en daarna als haar vriendjes hem geweldig vinden is het opeens haar broertje en loopt ze stoer te doen en mag hij meedoen. Blegh stomme tekenfilm. Of gewoon boeren en scheten laten aan tafel tijdens het eten. 😂😂😂
Hahaha! Ja inderdaad ook zo ene irritante! Waar zijn die ouders btw? Altijd ruby die dan de moeder uithangt en een oma die op bezoek komt. Maar waar zijn die ouders in hemelsnaam?? 😂
Ik vind Max en Ruby of Peppa nog goed te doen als je het vergelijkt met spongebob of ome opa (blegh) of gumball Die zijn pas erg!