Misschien even aangeven in welke maat en hoe oud het meisje is. En wat je smaak of die van het meisje een beetje is.
Ligt eraan wat je er voor uit wilt geven, maar voor dat soort gelegenheden vind ik Jottum geweldig. En kijk dan ook eens op marktplaats, daar haal ik ook soms mooie jurken vanaf.
Wat voor soort jurkje zoek je? Le chic heeft mooie, of misschien kan je nog wat uit de sale gebruiken, ?
Wij hadden in juli een bruiloft en ik had toen voor de meiden jurkjes van Loff. Kreeg veel complimenten en erg mooie jurkjes ook na het wassen...
Exclusieve baby kinderkleding & peuter kinderkleding voor meisjes - Zoschattig.com heeft leuke jurkjes
oh... waaronder Bonnie Jean Ik ben dól op bonnie jean hmm toch niet zo veel jurken van BJ op deze site.. @ts: Op VD.nl heb je leuke jurkjes an YUMI - als je daar op zoekt, dan kom je best leuke feestelijke jurkjes tegen!
poppedoll ( den bosch) heeft leuke meidenjurken (o.a. van dollcake). Wij hebben voor onze meisje ook een jurk daar gehaald voor een bruiloft. Erg mooi! Ik weet alleen niet tot welke maat zij gaan, maar dacht ook voor 6 en 8!