Eerlijk gezegt ook niet z.n behoefde aan. Mogen we ook nog een beetje anoniem blijven hier op het forum en prive dingen echt voor ons zelf houden. wie het wel wil doen. Die keuze is aan jou maar aan de andere kant zou van mij dit topic dicht mogen.
Ik biecht op dat ik er wel eens aan denk hoe het zou zijn als ik niet met mijn man was getrouwd:d hoe mijn leven eruit zou hebben gezien
ik biecht dat ik het "dom " vind van een vriendin dat ze zwanger is geraakt. Ze wordt geregeld mishandelt door haar partner en gister vertelde ze me dat ze 6 weken zwanger is terwijl ze 2 weken terug nog flinke klappen heeft gekregen Ik weet het , het is heel erg maar ik vind het vreselijk dat dit kindje in zo een situatie moet opgroeien straks
owja en ik biecht op dat ik stiekem toch wel jaloers ben op sommige vriendinnen die al een babytje hebben en alle leeftijdgenoten
Ja ze is er heel blij mee terwijl haar partner nog had geroepen tijdens die ruzie 2 weken terug dat als ze zwanger was het vast van een ander was Het steekt een beetje omdat wij al heel graag nog een kindje willen en dit niet lukt Ik vind het erg van mezelf dat ik er zo over denk maar ik weet dat de situatie daar echt gevaarlijk kan zijn dus ik maak me nu al oprecht zorgen over het a.s kindje
euhmmm ff denken hoor............................................................................................................ (het tijdstip werkt niet mee) Dat ik ooit een fiets gestolen heb.... Ik was nog een puber, slecht excuus, ik weet het, maar ja
@ Esmee ja het is erg oneerlijk jullie willen er 1 maar dat gaat wat moeizamer , en de ander krijgt er 1 terwijl het niet een goede thuisbasis is voor het beebje als die er eenmaal is
@sunshine haha das een goeie biecht ja ik had toen ik klein was een keer een stempeltje gejat was een soort van hobbyzaak ofzo weetnie eens meer maar ik voel me nog steeds schuldig daarover hehe
een vriendin van mij vreemd is gegaan tijdens haar relatie en dat alleen tegen mij heeft opgebiecht, maar zij nu al jaren gelukkig getrouwd zijn en een kindje verwachten. Soms kun je beter gewoon zwijgen!