Biecht op!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Jullie kunnen hier opschrijven wat jullie tot op heden niet hadden durven te vertellen aan iemand.

2. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    dat is net zoiets als je geheim onthullen voor miljoenen internetgebruikers? Hehe ;)

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Mag ook anoniem:D

4. gimena

gimena Niet meer actief

nee dank je geen behoeften aan!

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Eerlijk gezegt ook niet z.n behoefde aan.

Mogen we ook nog een beetje anoniem blijven hier op het forum en prive dingen echt voor ons zelf houden.

wie het wel wil doen. Die keuze is aan jou maar aan de andere kant zou van mij dit topic dicht mogen.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jeetje niemand durft

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Tuurlijk je bent niet verplicht eigen keus. Het hoeven ook niet hele prive dingen te zijn

8. gimena

gimena Niet meer actief

zou zeggen begin met je zelf :D haha jij opent er 1 :) hihi

9. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja biecht eens op :D

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    * Wacht af op reactie van Asiqiz.....*

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik biecht op dat ik er wel eens aan denk hoe het zou zijn als ik niet met mijn man was getrouwd:d hoe mijn leven eruit zou hebben gezien :D

12. hizi

hizi Niet meer actief

ik biecht dat ik het "dom " vind van een vriendin dat ze zwanger is geraakt.
    Ze wordt geregeld mishandelt door haar partner en gister vertelde ze me dat ze 6 weken zwanger is terwijl ze 2 weken terug nog flinke klappen heeft gekregen :$

Ik weet het , het is heel erg maar ik vind het vreselijk dat dit kindje in zo een situatie moet opgroeien straks :(

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ Esmee ja das k.t idd , en wilt ze het kindje wel houden dan :S

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb niets op te biechten

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

owja en ik biecht op dat ik stiekem toch wel jaloers ben op sommige vriendinnen die al een babytje hebben en alle leeftijdgenoten :D

16. hizi

hizi Niet meer actief

Ja ze is er heel blij mee ;) terwijl haar partner nog had geroepen tijdens die ruzie 2 weken terug dat als ze zwanger was het vast van een ander was :$

Het steekt een beetje omdat wij al heel graag nog een kindje willen en dit niet lukt :(

Ik vind het erg van mezelf dat ik er zo over denk maar ik weet dat de situatie daar echt gevaarlijk kan zijn dus ik maak me nu al oprecht zorgen over het a.s kindje

17. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    euhmmm ff denken hoor............................................................................................................
    (het tijdstip werkt niet mee)

Dat ik ooit een fiets gestolen heb....:):):):):):)
    Ik was nog een puber, slecht excuus, ik weet het, maar ja ;)

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ Esmee ja het is erg oneerlijk jullie willen er 1 maar dat gaat wat moeizamer , en de ander krijgt er 1 terwijl het niet een goede thuisbasis is voor het beebje als die er eenmaal is

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@sunshine haha das een goeie biecht ja:D ik had toen ik klein was een keer een stempeltje gejat was een soort van hobbyzaak ofzo:D weetnie eens meer :D maar ik voel me nog steeds schuldig daarover hehe

20. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    een vriendin van mij vreemd is gegaan tijdens haar relatie en dat alleen tegen mij heeft opgebiecht, maar zij nu al jaren gelukkig getrouwd zijn en een kindje verwachten.

Soms kun je beter gewoon zwijgen!

Deel Deze Pagina