hallo, mijn zoon kreeg eerst rijstebloem uit een 3 speen van avent, vanaf vandaag gestart met "gewone" pap omdat hij van rijstebloem nogal harde ontlasting krijgt. Hij krijgt deze pap niet uit de 3 speen en de 1,2,3 speen (stand 1) gaat veeeeeel te snel. iemand ervaring en welke speen moet ik nu nemen? is er van avent een 4 speen? groetjes Dorianne
Ik vond die ook way to snel gaan maar de 1,2,3 speen van bibi werkte perfect gebruikte meestal stand 2 en dan maakte k d pap vaak wat dunner dan moest
Hoeveel pap op hoeveel melk doe je? Ik doe 3 eetlepels fijne granen pap op 150+5 melk en dat drinkt ze met de 123 speen. Wel iets sneller als 20 minuten, maar niet zo snel als met de papspeen.
hij krijgt 180/6 en ik begon met 2 lepeltjes (omdat het de eerste keer was) en eindigde met 5 lepeltjes was 3 minuten werk, tja daar wordt zijn buikje niet vrolijk van whaha hij had eerst rijstebloem in zijn avondfles maar dit heb ik 2 weken geleden verzet naar zijn ochtendfles. 2 schepjes is eigenlijk voldoende om zijn buikje lekker te vullen daarom startte ik ook met 2 schepjes gewone pap (6 maanden)
Ik geef mijn zoontje sinds afgelopen week ook pap in plaats van rijstebloem, maar met de 1-2-3 speen van Avent. Ik geef echter wel 2 EETlepels pap in de 180+6 fles. Dan schudden en even laten staan om de pap in te laten dikken (ik geef hem dan zijn vitamine D en doe hem zijn slab om) en daarna begin ik bij stand 1 en eindig uiteindelijk bij stand 3, omdat het er anders niet uit komt. Succes.