Hoe maken jullie pap van echte melk? Nu krijgt Emma pap van Nutrilon, maar dat is gemaakt van opvolgmelk. Welke pap kan en mag je gebruiken met echte melk?
Volgens mij alle papsoorten. Gewoon melk in een bordje opwarmen en dan pap aanmaken zoals je het met opvolgmelk doet. Ik ben namelijk zo'n doos die de volkorenpap van Bambix zelf heel lekker vindt , en ik maak het voor mijzelf dus zo. ps: ik vind jouw benaming 'echte' melk zo grappig
haha dank je wel. Alleen de pap die we nu maken voor Emma (gekd ook voor de nestle pap en de bambix kinderpap) zit al opvolgmelk in en daar hoef je alleen nog water bij te doen. lijkt me niet goed als je er ook nog gewone melk in doet toch? dan word het wel heel veel. mogen kinderen de volwassen pap al hebben dan? hihi vroeger kregen wij ook altijd de pap van bambix (waren we al wel ouder als Emma) en vond het lekker!
Adi legt het helemaal goed uit! Jij kan dan toch pap kopen van bijvoorbeeld bambix die niet al is opgebouwd uit opvolgmelk? Voor mijn mannetje heb ik bijvoorbeeld ontbijtpap waar ik zelf eerst de hoeveelheid (opvolgmelk) voor moet warm maken en de pap er aan toe moet voegen Bambix Groei Ontbijt, daar worden baby's sterk van.
Bambix heeft ook een 6 maanden en een 9 maanden pap waar je zelf opvolgmelk bij moet doen, en die kun je gebruiken met gewone melk. L. krijgt de 12 maanden pap, dat zijn 2 soorten (8 granen pap en appeltjes knisper pap) en bij allebei moet je zelf de melk doen. Dus dan kun je gewone halfvolle of volle melk erbij doen.
ik weet ook niet hoe ik erbij kwam dat je de bambix pap alleen met water toe moest voegen. ik was in de war met andere pap denk ik. Thanks dan kunnen we die halen!