Hallo, Mijn dochtertje Mijs is nu 4,5 maand. Ze heeft vanaf het begin heel veel gehuild. Na 5 weken daarom gestopt met borstvoeding, ze vroeg de hele dag om voeding, ik was gesloopt en heb nog een kleintje rondlopen. Daarna hebben we haar ingebakerd en is het een tijd wat beter gegaan. Ze leek alleen wel steeds veel honger te hebben. Daarom na verloop van tijd overgestapt op Friso Extra. Ze kreeg wat eczeem maar het waren maar een paar kleine plekjes. Nu wordt het langzaamaan steeds erger en ze lijkt er ook flink last van te hebben. Ze blijft ook erg onrustig en 's nachts gaat het slecht, soms is ze elk uur van de nacht wakker. We beginnen nu toch te denken aan een allergie. Heeft het nog zin om over te stappen op HA-voeding nu ze al zo lang andere voeding heeft gekregen? Dank voor je antwoord.
Hoi Mieke, Wat vervelend dat je dochtertje zo onrustig is en veel klachten heeft. Ik kan me goed voorstellen dat je denkt aan een allergie. Ik denk dat het beter is om over te stappen naar een voeding die speciaal bedoeld is om koemelkallergie te behandelen, bijvoorbeeld FrisoPep. De hypo-allergene voeding kan nu net onvoldoende werken. Het is goed om van tevoren even contact te zoeken met de arts, die kan je hierbij goed begeleiden. Groetjes Linda