www.bijvoedingsforum.org doet raar.... ik krijg alleen maar sponsored links... Heb ik wel het goede adres?
Nee dat is de oude site. Als je dan op de verhuislink klinkt kom je ook op die 'rare' site... Gisteren deed ie het nog...
Ow haha sorry, blond! Dat was me nog niet opgevallen! Haha! Maarja ik ben er ook al in geen tijden geweest ! Deze haalde ik uit mn favorieten (waar ie dus ook wel weg kan )
Denk het ook idd! Heb via google een topic op bijvoedingforum.org gevonden en ook als ik daarop klik krijg ik die vage site! Ook al verschillende schrijfwijze geprobeert enzo. Maar niks doet het! Misschien morgen weer proberen?
Ja ga het morgen weer proberen! Ik zie nu pas dat je bijna uitgerekend bent. Ik heb toen ik zwanger was (bevallen in sept) met alle bevallingstopics meegelezen rondom de bevallingen en ken jouw naam daar nog van! Dat heb je snel gedaan, leuk zeg. Ik hoop dat alles goed gaat!
Met alles meegelezen? Dat was heel wat lezen dan ! Maar idd bijna uitgerekend en een zwangerschap gaat eigenlijk best snel ! Zeker als je kijkt wat er er in die paar maanden allemaal gemaakt word in je! Ik zal morgen ook eens kijken, vind wat je nu krijgt idd wel vaag !
Yule, ik kom ook niet op het forum...het is zoek, aldus Stefan Kleintjes...waarschijnlijk gehackt. Ik las het op het borstvoedingsforum.