Ik vroeg me af of er hier meiden zijn die tijdens hun zwangerschap hun verstandskies hebben laten trekken? Ik ben pas nog bij de tandarts geweest en hij zei dat hij er inderdaad uit moet maar dat hij dit liever doet nadat ik bevallen ben, voor mij was dat geen probleem want ik hoefde toch nog maar een paar weken tot mijn bevalling..... Maar nu heb ik sinds het weekend enorm veel pijn aan die kies dusdanig dat paracetamol nauwelijks helpt! Heb ook het idee dat het ontstoken is en er moet gewoon wat aan gebeuren van mij om in ieder geval die pijn te doen verminderen! Opzich hoeft het voor mij niet eens nu al getrokken te worden (vraag me ook af of de tandarts dat wel zelf kan want hij zit toch vrij diep) maar er moet wel iets gebeuren want die pijn is ook niet lekker!! Iemand ervaringen ermee? En mochten ze nu besluiten die tand eruit te trekken is het dan zo dat je dan een paar dagen niet goed kan eten en bijna alleen maar vloeibaar kan eten of????
Hoi, Dat heb ik ook gehad tijdens mijn zwangerschap en toen is de kies door tandarts helemaal schoon gemaakt en gespoeld en als het daarbij bleef wilde de kaakchirurg wachten tot na de bevalling. Uiteindelijk is hij er pas vanmorgen uitgehaald, dus bijna 2 jaar na de bevalling Ben nu nog aan het kwijlen met halfverdoofde wang Ik zou je tandarts er met spoed even naar laten kijken en anders alvast een afspraak maken bij de kaakchirurg (die hebben vaak behoorlijke wachtlijsten) Succes, Josie