Ik stel toch nog maar even mijn vraag. Volgens de planning zou ik 7 weken in verwachting zijn. Laatste cyclus begon op 15-3-06 NOD was 10-4-06. Nu weet ik omdat ik mijn temp bij hou dat mijn eisprong op 05-04-06 is geweest. Mijn eerste positieve test was op 20-04-06 (licht kruis)daarvoor constant negatief. Steeds zere borsten en duidelijke aders. Afgelopen maandag was het echt een vet kruis, helaas verloor ik die dag ook een beetje bruin, rose bij het afvegen. Het bruin bleef ook op dinsdag maar niet veel alleen bij afvegen. Geen zere borsten wel nog steeds dikke aders. Ik maakte toch ongerust en heb gebeld met de VK deze zei ga maar even een echo maken dat heb ik dus gedaan. Helaas was er niets te zien!!! Het enige wat zichtbaar was, was een eitje dat bijna zou springen. Hoe kan dit nu? Is het een MK? Waar zijn mijn buikkrampen en bloedverlies dan? Ben ik te vroeg? Niet zwanger geweest? Hoe zit dat met dat eitje? Op 18-05-2006 kan ik nogmaals een echo maken om voor mezelf de bevestiging te krijgen dat het geen zwangeschap meer is. Sorry voor alle vragen maar het is allemaal best verwarrend. grtn Nique
hoi Nique, wat ontzettend verdrietig voor je zeg. Ik denk dat je wel echt zwanger bent geweest, je hebt immers een positieve test gehad. Dat ze op de echo niets meer hebben kunnen zien kan betekenen dat het toch in een heel vroeg stadium al is misgegaan, maar dat je lichaam wat langer het hCG-hormoon heeft aangemaakt. Ik snap niet zo goed dat je geen bloedverlies of krampen hebt gehad. Wel heel goed dat je nog een echo krijgt. Vraag dan nog eens of ze je dar misschien uit kunnen leggen wat er precies aan de hand is geweest. Ik snap het eerlijk gezegd zelf ook niet zo goed hoe dit nu allemaal kan. In elk geval veel sterkte de komende tijd. Mirjam