Weet iemand of paracetamol invloed heeft op je temperatuur? Ik heb het nu 2 dagen genomen (3x2 per dag) en vind mijn temp erg laag.. Wie heeft ook wel eens een lagere temp door paracetamolgebruik? Alvast bedankt voor de reacties
Ik had hier laatst een topic over geopend. http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/322822-invloed-paracetamol-op-temperatuur.html Als je op mijn kaartje kijkt, zie je dat mijn temp op dag 22, 2dpo, een stuk lager was dan je zou verwachten. De avond/nacht ervoor heb ik paracetamol gehad.
Heb dat eerder gehoord. Bij mij heeft het geen effect gehad vorige maand, maar die heb ik om 16:00 ingenomen (2 stuks) dus die waren 's ochtends waarschijnlijk al lang uitgewerkt. Het is wel een koortsverlagend middel, dus het kan wel effect hebben denk ik. Maar ik denk dat als je temp omhoog zou gaan je dat toch wel merkt hoor. Alleen iets minder heftig zeg maar.
Babke, dat klopt. PM werkt na ongeveer een half uur en dan zo´n 5 uur lang. Dus dat was toen al uitgewerkt. Ik had om half 1 ´s nachts PM gehad en heb toen om 06.00u. getempt.