Meiden ik ben gestart met de tarwekiemolie capsules. Nu heb ik altijd een temp va 36,8 a 36,9 voor mijn ei na mijn ei minimaal 37,1 Nu is een aantal dagen geleden mijn temp gedaald naar 36,5 werkelijk waar dit heb ik nog nooit eerder gehad. En ik temp nu 5 maanden dus, dat is wel vreemd. Dus ik dacht oke ik heb altijd een dip voor me ei dus hij zal wel omhoog gaan en dat doet hij ook wel maar hij is nu pas op 36,7. En ff geeft nog geen kruis. Nu is mijn vraag willen jullie eens kijken naar mijn kaartje? Hij staat in mijn handtekening. GRaag jullie meningen of ervaringen. Ik ben vandaag wel verkouden geworden verder niet ziek, alleen vrijdag op stap geweest en lag pas om 06,30 in me bedje? ZOu het nog een nasleep kunnen zijn van zaterdag? Verders geen bijzonderheden zo ver ik weet. Alleen dat ik vanaf maandag middag tot gister middag echt wel zeker weet dat ik me ei gehad heb ivm die pijn die ik altijd heb. Daarom ben ik ook begonnen met tempen zodat ik kon achterhalen waar die buikpijn weg kwam! Dus ik denk ect wel me ei gehad te hebben maar waarom doet mijn temp dan zo raar? Liefs mamavand
Heb je pb gehad. Kom even hier kijken en antwoorden. Waarom heb je die witte bolletjes in je chart? Later getempt? Of eerder? Daardoor kan FF misschien je ei nu niet vinden he..
Hi mamavand, Heel gelukkig nieuw jaar en dat het een vruchtbaar jaar mag zijn en het je een mooie baby mag brengen!! Mijn temp doet ook erg raar en slik ook tarwekiemcapsules! Ik heb nu een temp van 36.2 en nu pas op 11 DPO op 36.5! Zie mijn kaartjes. Bij jou ook idd wel vreemd, niet echt heel veel gestegen (op de pieken en dalen na), maar wel een stijging! Hopelijk is dat voldoende?? Kan dit van de capsules komen dan? Ik snap er ook niets meer van... Liefs D.
@ dianaik weet dus ook niet of het idd door die capsules kan komen. Maar mijn temp is nu wel weer gewoon hoog. En heb zeker me ei gehad. @angel ik heb op die witte bolletjes andere tijden getempt. Omdat ik echt niet anders kon en die vrijdag de 23ste toen ben ik pas om 06,30 naar bed gegaan we waren op stap geweest. Liefs mamavand