Wat is dit? Moet ik me zorgen maken? (Let op: foto aanwezig)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door expectful2009, 22 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. expectful2009

expectful2009 Niet meer actief

Dag allemaal,

Ik ben morgen 15 weken zwanger van mijn eerste kindje en het gaat eigenlijk allemaal goed. Ik doe mee aan moeders voor moeders, waardoor ik mijn plas opvang in een emmer/kan. Nu keek ik er net in en zag ik er opeens iets in drijven, het lijkt op een soort stolsel en het is ongeveer een centimeter groot.

Ik had verder geen bloed tijdens het afvegen ofzo of buikkrampen, maar voelde me wel al de hele dag niet zo lekker (voor het eerst sinds 2 weken weer overgegeven en me gewoon niet fit voelen).

Ik vertrouwde het niet, dus net de spoedlijn van de verloskundige gebeld en die zei dat als ik krampen krijg of bloedverlies ik meteen weer moet bellen en dat ik morgenochtend even moet bellen, zodat ik een echo kan krijgen.

Desalniettemin ben ik toch benieuwd wat het zou kunnen zijn en maak ik me erg zorgen.

Zijn er dames die dit ook hebben meegemaakt en me kunnen vertellen wat dit nou zou kunnen zijn?

Ik heb een foto bijgevoegd van het stolsel, zodat jullie weten wat ik bedoel.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,9 KB
      Weergaven:
      60
  2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Kom zo op je vraag terug! Heb even je topic naam gewijzigd :). Voor geval mensen mogelijk schrikken.

3. expectful2009

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.920
    15.586
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je gisteren/vandaag sex gehad??

5. expectful2009

Nee, daar had ik zelf ook al aan gedacht inderdaad, omdat je soms ziet dat er dan bloedverlies optreedt, maar ik heb al langer dan een week geen seks gehad.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.920
    15.586
    113
    Nabij Utrecht
    Lastigere "grote boodschap" gedaan?

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Lijken wel adertjes in te zitten?
    Vaag maar je hebt geen kramp of bloedverlies dus tja......

8. expectful2009

Nee, dat ook niet...

9. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou toch inderdaad voor de zekerheid een echo laten maken, Gewoon voor de zekerheid. Dat geeft jou dan mischien ook bevestiging en zekerheid dat er niks aan de hand is ;)

10. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Zou inderdaad ook vragen om een echo.
    Zou ook vragen of ze lengte van de baarmoedermond enzo willen meten.

Eerlijk gezegd is het eerste waar ik aan denk een stukje van je slijmprop.

11. chillys

chillys Lid

13 mei 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zal je wel geschrokken zijn! Hoe laat heb je de echo?
    Zou inderdaad een stuk van je slijmprop kunnen zijn.
    Ik vind het nogal een vaag gebeuren. Ben erg benieuwd wat het is.

12. expectful2009

Bedankt voor de reacties en het meedenken allemaal! Ik heb zojuist een echo gehad bij de verloskundige en alles zag er goed uit! Een heel beweeglijk kindje met een hele sterke hartslag. Nu weer gerustgesteld gelukkig!

13. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig ! Nu weer lekker verder genieten van je zwangerschap :)

14. chillys

chillys Lid

13 mei 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn!! Wat zal je opgelucht zijn :)

15. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Snap dat je geschrokken bent pff heeft de verloskundige enig idee wat t kan zijn? Fijn dat je een goede echo gehad heb, liefs

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Persoonlijk denk ik een stukje slijmprop. Normaliter groeit die vanzelf weer aan vertelde men mij.

Ik zou gewoon bellen en advies vragen hoor :). Jezelf zo blijven opvreten is natuurlijk niet fijn.

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Oeps je hebt al gebeld en bent al geweest. Fijn dat de kleine het goed doet! Heeft de Vk nog een verklaring gegeven?

18. expectful2009

De verloskundige zei dat het verschillende dingen kunnen zijn: mijn baarmoeder ligt iets gekanteld, daar kon het mee te maken hebben. Verder kan het ook nog zijn dat ik misschien blaasontsteking heb of dat mijn blaas erg op mijn baarmoeder drukt, omdat deze dus gekanteld ligt, ik kreeg het advies om even urine in te leveren. Alles in de baarmoeder en de placenta/het vruchtwater zag er verder gelukkig goed uit, geen inwendige bloedingen of zoiets dergelijks! Ten slotte drukte ze me op het hart dat als er weer bloedverlies is, of iets anders, ik altijd mag bellen. Dit gaf me een heel fijn gevoel en ik was hierna dan ook echt gerustgesteld. :)

19. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was!
    En dat je weer gerustgesteld bent :)

Deel Deze Pagina