Dankjewel 😄☺️ Jij ook.. Migraine is verschrikkelijk en mensen die het niet gehad hebben weten echt niet waar we het over hebben en vaak is er zoveel onbegrip😓
PCM kan echt geen kwaad en al helemaal niet in deze lage dosering. Ik heb altijd maar zoiets van liever een pcm innemen en van de pijn af als dat je stress krijgt van de pijn want dat is velen malen slechter. Op de ochtend van de bevalling van mijn jongste kreeg ik ook een migraine aanval en heb ik ook nog pcm geslikt.
De migraine is verschrikkelijk! Heb er in de eerste 13 weken ook zoveel last van gehad. Ook ik wil je absoluut geruststellen, paracetamol kan geen kwaad in de dosering tot 4x daags 1000 mg (ofwel elke 6 uur twee tabletten van 500 mg) NSAID's zijn ten strengste verboden. Dat is: diclofenac, ibuprofen, naproxen. Dus de migraine pijnstillers van de drogist, advil en dergelijke, mogen dus niet!
Kan zeker geen kwaad! Heb noodgedwongen ruim 3 weken paracetamol moeten gebruiken om een beetje mens te zijn. Mijn zoontje lag op mijn ureter en knelde zo ook een stuk van mijn nier. Ik nam de maximumdosis die ik toen mocht nemen omdat de pijn niet te harden was... Voelde mij er totaal niet goed bij maar aan de andere kant was het gewoon geen optie om het niet te nemen. Zonder was het gewoonweg niet te doen!Hij is ondertussen al 2,5 jaar oud en een gezonde knul! Dus als je het nodig hebt, zit er zeker niet mee in!
Ik heb ook veel paracetamol geslikt ivm hoofdpijnen, ik pak er wel twee tegelijk. Toen de hoofdpijnen zich gingen uiten in migraine adviseerde de vk om eventueel paracetamol met codeine of cafeïne te nemen kon het ook proberen met een flinke bak koffie, dit had ze helemaal voor me nagezocht aangezien ik de migraine medicatie niet mag nemen. Nu gaat het weer redelijk dus ik klop het ff af zodat het zo ook blijft gaan enigste wat bij mij hielp om het te verlichten was de chiropractor en niet te vergeten geen hormonale anticonceptie te nemen. (Als ik niet zwanger was natuurlijk)