Orthiflor start

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door meisje26, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Goedenavond meiden,

Omdat onze zoon van bijna 8 weken echt enorm last heeft van darmkrampen ben ik na alle andere middeltjes zoals infacol en cinababy vandaag begonnen met orthiflor start...ik verwacht absoluut geen wonderen meer na zoveel weken ellende maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met deze probiotica.

En natuurlijk zijn eventuele andere tips tegen de krampjes nog welkom...ik ben echt radeloos. De nachten zijn verschrikkelijk en we zijn allebei helemaal gesloopt. Ik vind t erg zwaar icm met de andere kinderen en een baby met zoveel kramp en huilen. Ook t gevoel alsof ik de andere twee tekort doe...wat ook zo is want de jongste eist natuurlijk veel tijd op.. daarnaast vind ik t zo ontzettend zielig om hem zoveel pijn te zien hebben en zo onrustig te zien..

Op dit moment lijkt t ff alsof t nooit meer goedkomt 😞

2. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hier heeft ortiflor start heel goed geholpen, erg blij mee.
    Hopelijk is dat voor jullie ook de oplossing. Helaas is er niet altijd een oplossing te vinden en is het gewoon afwachten.
    Een osteopaat kan soms ook nog uitkomst bieden!
    Buikje masseren wil soms ook nog de spanning verminderen.

3. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Oh ja en als je open staat voor het alternatieve circuit dan is een homeopaat ook een goed idee. Hier heeft dat erg geholpen toen ze steeds aan het kwakkelen was met haar gezondheid.

4. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ha meid
    Ik heb ook krAmp baby's gehad
    Bij de oudste was infacol voldoende samen met Nutrilon omneo
    Bijn de jongste hielp sab simplex en omneo. Die kramp bleek uiteindelijk wel een koemelk allergie te zijn.

Ik zou je zeker een osteopaat aanraden! Ik heb spijt dat ik het. Iet gedaan heb. Pas na 6 mnd kwamen we achter dat het kma was.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het klinkt behoorlijk heftig voor alleen krampjes. Pijn en onrust beschrijf je.
    Weet je zeker dat het alleen krampjes zijn en dat het niet reflux is of koemelkallergie?

6. Sascha87

Sascha87 Actief lid

3 dec 2014
    419
    114
    43
    Sab Simplex was hier echt het wondermiddel tegen krampjes! Bestellen bij de st. Joseph apotheke uit Duitsland. Je hebt het snel in huis en hoeft pas te betalen na ontvangst. Bij beide kinderen gelijk 10 flesjes besteld, dan vallen de verzendkosten ook wel mee. We deden ongeveer een week met een flesje. Bij de jongste wel wat flesjes over gehouden maar daar konden we daarna andere radeloze ouders mee helpen!

7. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toen ons meisje ook zoveel huilde door krampjes, en na 3 maanden kwamen we erachter dat ze koemelkallergie bleek te hebben, hebben wij ook orthiflor start en Sab simplex gebruikt! Vooral de sab simplex heeft hier enorm goed gedaan!! Echt een aanrader! Hopelijk hebben jullie er wat aan!

Deel Deze Pagina