Dag dames! Heeft er iemand huis-tuin-en-keukentips tegen een verkoudheid? Ben er vanmorgen mee opgestaan... Normaal gezien smeer ik altijd vicks vaporub en ben ik er op een dag of 2 van af. Maar dat mag volgens de bijsluiter niet gebruikt worden tijdens de zwangerschap... Voor een verstopte neus legden wij als kind altijd een geschilde ajuin langs ons bed. Maar voor keelpijn heb ik geen idee. Alle tips zijn dus welkom!
Zoutoplossing neusspray, thee met honing en af en toe een dropje? Ik ben al weken verkouden, en mocht echt helemaal niets ivm hoge bloeddruk. Volgens de gyn ben je gewoon veel vatbaarder nu, en kom je er moeilijker vanaf. Ik ben nu al 3 weken goed verkouden Verder jezelf gewoon goed warm houden, rustig aan doen en veel vitamientjes! Beterschap!
MIsschien Vicks Blue, anta-flu of strepsils voor je keel??? Ben zelf ook al de hele dag bezig met een dropje, vicksje paracetamolletje......
Oh ja, vicks blue die zijn redelijk straf. Moet dadelijk toch naar de supermarkt dan kan ik er gelijk voor kijken. Ik heb mij laten vertellen dat Strepsils helemaal niet mogen tijdens de zwangerschap? Vannacht een ui naast mijn bed gehad. Mijn neus is nog steeds verstopt, maar ik kan toch regelmatig wat snotteren Koorts heb ik gelukkig niet, vanmorgen was het 36,5 dus dat zit goed. En vitaminen ben ik ook al een week of 4 aan't nemen, dus dat zit ook goed.
Heb gisteren de vicks blue van de supermarkt meegebracht en volgens mij hebben de bacterien bang van het zakje, want mijn keelpijn is ver over! Zonder 1 snoepje! Gelukkig maar! Neus is nog steeds wat verstopt, maar minder erg dan gisteren. Nog maar een paar ajuintjes naast het bed de komende dagen
Ik ben ook sinds een week verkouden. Vooral snachts zit mn neus erg dicht. Ik ben bij de apotheek geweest en je mag hiervoor gewoon neusspray, alleen niet langer dan een week en niet te vaak. Voor mn keel smeer ik gewoon dampo op mn hals en doe ik een kol om. Volgens de bijsluiter mag dit gewoon. Kijk anders eens op consumed.nl. Hier staan van eigenlijk alle soorten medicijnen de bijsluiter. Kun je gewoon de eerste letter van het medicijn aanklikken. Na 3 nachten was mn keelpijn over. veel succes ermee!!! Groetjes...
Mijn verkoudheid is ver over denk ik... Heb 2 dagen heel veel moeten hoesten, maar had geen keelpijn. Vicks Blue genomen en het ging weer wat beter. Neus is ook niet meer verstopt. Ja, zo af en toe maar dat is ook eigen aan de zwangerschap staat in m'n zwangerschapsboek. Bedankt voor jullie tips alvast!