Dreumes 5 dagen diaree

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jasmijndormael, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasmijndormael

jasmijndormael Nieuw lid

4 apr 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van 13 maanden heeft al 5 dagen diaree.Het begon met overgeven. Met ORS begonnen en ging even goed maar na een dag weer diaree en nu wil ze niet meer drinken.Alleen melk wil ze (maar dat werk juist laxerend) Eten gaat ook slecht en ze slaapt heel veel. Huisarts gebeld en zegt dat ik toch nog even moet afwachten. Maar maak me eigenlijk wel zorgen.

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Je kent je kleintje zelf het beste en luister naar je gevoel. Hoeveel diarree luiers heeft ze op een dag en hoeveel drinkt ze op een dag.
    Hou het alsjeblieft goed in de gaten. Je kunt eventueel een vocht afspraak maken met de ha bv ze moet 500 cc op een dag liefst ors en anders elke keer door arts laten beoordelen.

Heel veel succes,

groetjes kim

3. Joss

Joss Lid

9 mrt 2009
    94
    1
    0
    Secretaresse
    Noord Holland
    Even voor zorgen dat je dochter goed blijft drinken, want dat is het belangrijkste. Misschien dat je ook iets van pap kunt geven? Kijkt ze nog scherp uit haar ogen? Verder als het morgen niet over is zou ik naar de huisarts gaan, want ze mag niet uitdrogen. Succes en ik hoop dat het snel overgaat.

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat vervelend, onze mannetjes zijn 16 dagen lang aan de diarree geweest, niet normaal meer. Werd er gek van. Naar 5 dagen bij de huisarts geweest en er blijkt iets te heersen. Het kan ong tussen de 7 en 10 dagen duren vertelde de huisarts. Ze geven ook liever niks mee omdat het de darmflora in de war kan brengen.

Onze mannetjes aten ook zeer slecht, drinken ging gelukkig wel goed. Zolang dat goed ging moesten we ons geen zorgen maken zei de huisarts. Maar goed mocht je het niet vertrouwen dan moet je uiteraard even je huisarts bellen.

Deel Deze Pagina