Ik wil misselijk zijn!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 27 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo meiden,

Ik voel me vandaag echt helemaal niet zwanger, ik heb geen steekjes in mijn buik vandaag afgelopen dagen wel en heb ALLEEN in de ochtend lichte last van mijn borsten! Dus vandaag voel ik me compleet NIET zwanger :cry: Geef mij maar lekker misselijkheid denk ik dan, dan weet ik zeker dat ik zwanger ben ;) (en daarna wou je waarschijnlijk dat je het niet had hihihi)

Maar goed hebben meer meiden daar last van gehad dat je je ineens niet zwanger voelt? voel me hetzelfde als anders (vind het geen gerustellend idee)

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Oehh wees voorzichtig met wat je wenst ;)

Veel vrouwen voelen zich rond deze tijd nog niet zwanger, wanneer je een paar weken verder bent (ja geduld is een schone zaak) wordt dat gevoel vanzelf sterker..

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Bij mij kwamen de kwaaltjes pas bij 8/9 weken. Ik wist met 6 dat ik zwanger was.

geloof me als je eenmaal twee dagen misselijk bent ben je al snel weer beu hoor :D

4. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik ben 3,5 maand super misselijk geweest dat ik niets kon binnenhouden en alleen nog maar in de zetel kon liggen...
    En dat is ook niet leuk hoor! ;)

Dus geniet nu maar gewoon van je zwangerschap dat je NIET misselijk bent :)

Trouwens ik ben pas rond de 7 de week misselijk geworden dus wie weet.... :D

5. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    ik ben ook rond de 8ste week misselijk geworden,zo erg dat ik 10 kilo ben afgevallen,geen eten of drinken meer binnenhield,waardoor ik vorige week naar het ziekenhuis moest om aan een baxter te gaan liggen,dus geniet er op deze manier maar van...

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    hihihi ik denk ook dat ik me later voor me kop zal slaan als ik ooit misselijk word dat ik dit OOIT heb geroepen ;)

Maar goed ik heb een keer eerder een vroege MK gehad en ben gewoon zo bang dat er iets mis gaat dat ik me de hele tijd afvraag of het wel " normaal" is dat ik vandaag helemaal niet voel!
    Had de afgelopen dagen ook ZO veel honger maar das nu ook wat minder, je kent het wel ikke ---> vrouw (dus overal wat achter zoeken ;) )

7. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik herken dat 'gevoel'. Maar eerlijk gezegd is het niet eerlijk. Ziek zijn is namelijk geen garantie voor een goede zwangerschap. En na je eerste echo is die onzekerheid wel weg. Dan vindt je het heerlijk dat je geen kwaaltjes hebt. Maar ik vond de weg naar de eerste echo ook een hel psychisch.

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Zo voelde ik me ook in het begin... en ik wil je niet gek maken maar ik heb 35 weken nergens last van gehad... ik voel me nu wel zwanger maar toch... Maar wees maar blij dat je niet misselijk bent want je maakt je zwangerschap heel anders mee als ie veder geen kwaaltjes heb denk ik ... :)

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik ben tot nu toe geen een keer misselijk geweest.

Poehhh gelukkig maar. Idd pas op met wat je wenst is niet fijn hoor.

Ik heb helemaal geen kwaaltjes dan moe af en toe hoofdpijn en lelijke huid. En ik ben blij dat ik niet zo'n dramatische zwangerschap heb.

Maar ja ik moet nog de helft dus wie weet

10. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    Ik heb bij zwangerschap van Merijn ook geen dag misselijkheid gehad.. nU heb ik het een kleine week gehad dat ik me niet goed voelde... Ik kan je zeggen dat is niet fijn.. Wees maar blij hoor.. maar ik snap je bezorgdheid.. maar denk dat je nog even een paar weekjes moet wachten dan zal je je ongetwijfeld meer zwanger gaan voelen.. in deze erste weken voel je meestal nog niet zoveel...

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    ow zomaar, ik snap dat je graag kwaaltjes wilt voelen maar alsjeblief nie misselijk zo leuk is dat niet haha.
    buiten dat voel ik mij ook niet zwanger nog hoor.
    vind alleen mijn reuk vreselijk veranderen vind alles vies en stinken.
    dus er gebeurd degelijk van alles in mijn lichaam denk ik maar.
    je bent nu 5 weken 3 dagen , bij mij begon het pas beetje te komen einde week 6 .
    liek

12. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    De meeste dingen voel je echt pas later. En dan nog, zelfs toen ik hoogzwanger was en 3 echo's had gehad en de baby voelde kon ik het me nog niet echt voorstellen dat er een kind in mij groeide.
    Ik ben in van de hele zwangerschap ongeveer 10 weken zeer ziek geweest en dat is echt niet leuk hoor. Je voelt je gewoon lamlendig en iedereen maar zeggen dat je moet genieten van je zwangerschap. Mooi niet dus.
    Ik hoop voor je dat je er geen last van krijgt, want dat is echt vreselijk.

13. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Je mag best wel een paar weken ochtend-kotsen van me overnemen hoor!

14. Miran73

Miran73 Actief lid

Oef pas inderdaad opmet wat je wenst..... ;) Al begrijp ik je wel hoor.
    Ik nu bijna 36 weken zwanger en nog steeds vanaf het begin misselijk,en knap beroerd.......Dit gun ik dus niemand,jou dus ook niet!Mijn wens voor mezelf is dat die misselijkheid overgaat,over een week of 4 hoop ik........ ;)
    Geniet van je zwangerschap!Liefst met zo min mogelijk kwaaltjes!
    Groetjes,Miranda

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Nou meid ik zal het niet te hard roepen. Ik werd pas ziek met 9 weken maar dan tot op de dag van de bevalling heb ik hele dagen boven de plee gehangen ik ben toen 18 kg afgevallen

16. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    wat niet is................
    wees blij dat je er nog geen last van hebt joh

17. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    mmm... dat dacht ik ook in het begin! Maar ja, met 7 weken hing ik voor het eerst boven de wc en nu nog steeds elke ochtend. Ik zou het maar niet te hard roepen... :-S

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    hihihi wat zo een topic allemaal wel niet los kan maken he ;)

Meiden niet verkeerd begrijpen ik weet dat die kwalen niet leuk zijn,
    heel veel succes voor de gene die misselijk zijn! hihi

19. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wees maar blij,ik was vanaf de 7e week constant misselijk tot de bevalling aan toe.15 kilo afgevallen,2x opgenomen in het ziekenhuis,aan het infuus+sonde voeding via neus.............maar...........het is het allemaal waard! :D Mijn meisje is inmiddels 8 en ik wil dolgraag een 2e.
    Oja,door al dat kotsen is m'n gebit ook naar de donder.

20. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    @ zomaar, je mag het zo van me overnemen hoor ! ;)
    Aangezien ik de heledag misselijk ben heb ik dus nog wel wat over voor je, wat dacht je van de helft ?
    Neem ik de ochtende en jij de middagen ? :D

Gr. Chantal

Deel Deze Pagina