Ervaring gevraagd dreumes en puppy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Dames,
    Wij willen dolgraag een hond. En dan echt heel graag, alleen beginnen bij mij dan een paar vragen op te borrelen. Ten 1e: gaat dat samen, een puppy en een kindje wat (nog) niet kan lopen, en meeste tijd kruipt? Hoe doen jullie dat 's nachts? In een bench? Verders nog tips gevraagd! Oh ja, welk ras hebben jullie? We willen graag een middel grote hond. Tips please....

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, onze hond is pas onverwacht overleden en wij krijgen in mei een pup, een flatcoated retriever, was onze vorige hond ook. Dat ging trouwens prima samen, al was het natuurlijk wel een volledig opgevoede hond toen ze geboren werd.
    Ik denk dat het een hoop werk wordt met de pup, maar goed, van een goede opvoeding heb je jarenlang zoveel plezier, dat we die energie er graag instoppen. We hebben ook een bench, hadden we bij onze vorige hond ook, tot ze een maand of 8 was. Ideaal, zowel voor overdag als 's nachts. Als je ze dat meteen aanwent, hebben ze daar totaal geen problemen mee en zien ze het als een veilig hol.
    Bij onze vorige hond hadden we een paar basisregels en dat zullen we bij ons komende hondje ook weer hebben. Nooit baby en hond alleen laten, baby niet in hondenbench of mand laten, baby moet lief zijn voor de hond, hond moet baby niet omver springen en de hond en het kind hebben hun eigen speeltjes en delen dit niet.
    Ik heb er het volste vertrouwen in dat het goed komt.

3. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ik heb een asbak pup. stamt mede af van een jack russel dus een erg druk hondje. amy vind haar geweldig, ze volgt alles wat de pup doet en moet erg om haar lachen. alleen is het wat vervelend dat ons hondje steeds aan haar handjes en haar gezichtje likt, dat probeer ik zoveel mogelijk tegen te gaan. wat wel belangrijk is is dat je je hondje echt 1 x id maand of vaker moet ontwormen. hier slaapt het hondje gewoon beneden. niets aan de hand. succes er mee groetjes susan

Deel Deze Pagina