Puckababy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Theebeeb, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Sinds een week of twee doe ik mijn zoontje in een badcape met slapen. Ik vouw hem dubbel in een driehoek en sla de punten om hem heen en de beentjes liggen vrij. Nu wil ik een puckababy proberen.
    Gisteravond voor het eerst geprobeerd. Hij heeft 3 uren liggen wroeten met armen en benen net alsof hij zichzelf los wilde maken. Hij heeft in de puck natuurlijk wat meer ruimte dan in de badcape.
    Ik ben af en toe naar hem toegegaan en een aai over zn bolletje gegeven en speentje gegeven, want wil wel even doorzetten.
    Zijn er meer dames met deze ervaring?

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ja hier ook! Toen ze hem voor het eerst aan had was het dikke drama! Alleen maar krijsen. Heb hem haar uitgetrokken en in de kast gesmeten! Ik wilde er niks meer van weten, vond het dikke rommel. 2 weken later toch maar weer geprobeert. En toen was het maar even en ze viel zo in slaap! Het was dus inderdaad even doorzetten.

Wat een heerlijk ding die puckababy. Hij is hier echt af. Dochterlief heeft er tot 7/8 maanden in gelegen haha! Kan hem iedereen aanraden. Wat een plezier heb ik ervan gehad.

3. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Hier is het eigenlijk niet herkenbaar. Mijn kind vond het direct heel fijn in de Puckababy en werd er ook echt rustig van. Sliep langer en door!!

Heel veel succes!!
    Kan best dat je kindje er gewoon even aan moet wennen!

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Bij mijn jongens duurde het ongeveer 2 dagen tot ze eraan gewend waren. Daarna sliepen ze er heerlijk in :).

5. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Wat adviseren jullie. Langzaam opbouwen of direct alle slaapmomenten in de puck ?

Deel Deze Pagina